Thursday, June 23, 2011

SEGMEN : TERINGIN NAK HACK BLOG ORANG !

Assalammualaikum semua kawan-kawan,



Saya baru aje berkesempatan membaca entry En Ben hari ni dan rasa-rasanya macam nak join jugak dengan tujuan yang sama, agar dapatlah hendaknya berkenalan dengan kawan-kawan baru serta dapat berkongsi cerita antara satu dengan yang lain.

Untuk pengetahuan kawan-kawan blog yang ingin sangat saya 'hack' ialah En Ben sendiri..heheh bukan apa sebabnya cara penyampaian serta cara beliau berkongsi pendapat dan cerita didalam blog beliau mengundang berpuluh-puluh orang baru hingga berjaya mengekalkan ranking sebagai 'Blogger Paling Top" dan mengekalkan berpuluh ribu followers. Malah bukan itu sahaja, melalui blog mereka juga blogger baru seperti saya (yang baru nak belajar ni) dapatlah mengembangkan lagi sayap mempromosi blog sendiri dan mempunyai follower yang bertambah dari sehari ke sehari. Tak gitew En. Ben? Insyallah semoga En Ben memenangi Peraduan yang telah dianjurkan oleh pihak DIGI baru-baru ini (jangan risau saya hari-hari undi). Semoga En Ben sentiasa maju didalam berkarya dan sukses selalu. Selain itu tetap memaintainkan diri sebagai 'sifu' kami.

Pesanan saya kepada En. Ben, Sudi-sudikanlah terjah dan promosi blog saya yang tak seberapa ni ye....huhuhu (mimpi ajelah)

Kepada kawan-kawan yang teringin nak join jugak segmen ni silalah ke laman blog En Ben Ashari. Cepat sebelum terlambat kerana segmen ini akan berakhir pada jam 10.00 malam ini.

Selamat Berkenalan!!

4 comments:

Lulu Caldina said...

lari encik ben..lari....sembunyik....

Ezad Skytech said...

erk... ramai da yang aim nak hack blog abg ben ni... makin ramai la hackers lepas abg ben buat segmen ni... kena letak password panjang2 ni... heee~

teringin nak hack blog

solomolo said...

fuh...
nasib baik bukan blog solomolo yang nak dihack...
selamat...
hahaha...

RamRamCute said...

Terima kasih semua kerana sudi singgah ke blog saya insyaalla saya akan singgah dan follow blog anda juga.

Salam kenal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...