Tuesday, August 07, 2012

Special Raya Giveaway: Saya Nak Hadiah Raya Dari Lieya Syaira


Assalammualaikum...


Bersiaran kembali...di bulan-bulan Ramadhan ni apa salahnya kalau kita semua berkelapangan ramai-ramai menjoinkan diri bersegmen.  Tak susah dan tak payah pun.  Salah satunya Cik Adik Manis ni yang sweet dan comel aje blog dia Lieya Syaira.  Tak caya bolehlah klik di SINI

Cik Lieya ni menganjurkan segmen Special untuk Hari Raya, jadi pada kawan-kawan blogger yang sudi silalah ke blog beliau dengan menekan SINI pula.

Tak susah mana pun tempek-tempekkan header beliau dalam entri ni lepas klik-klik mana yang patutu lepas tu hantar dan sharekan link.  Dah siap!!

Pada anda yang sudi tu..silalah ye.  Mana tahu rezeki anda di bulan mulia ni tambah nak dekat-dekat raya ni mana tau kan.

Terlupa pula saya antara syarat segmen kali ni anda kena mengeTAG dua (2) orang rakan blogger anda...tapi saya nak extrakan lagi seorang ...... siapa ye??


Jomlah kita ramai-ramai memeriahkan segmen adik ni.....

Good Luck!!

3 comments:

Izwa Kamaruddin said...

good luck!

Aziela said...

tq wak... saya join. Cuma entrynya saya schedulekan..hehehehhe

Unknown said...

Tq sudi tag Mieya. Insyaallah, kalau ada masa Mieya join oke? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...