Thursday, September 06, 2012

Bloglist HASRULHASSAN.COM | 200 Blog Terawal Sahaja!


Assalammualaikum...



AKHIRNYA!! Dah lama tak join segemen anjuran En Hasrul Hassan.  Samaada saya yang sibuk tak tentu hala sampai terMISS segmen anjuran beliau ataupun rasa rendah diri apabila saya rasakan yang blog saya tak menepati citarasa untuk segmen beliau pada masa itu.

Tapi kini dengan tergesa-gesa dan mengambil peluang yang agak sedikit sambil melunaskan tugasan harian sebagai kuli-kulian dia pejabat.... saya nak jugaklah berSEGMEN.

Bukan sekejap tetapi boleh tahan jugaklah mengenali blogger yang bernama HASRUL HASSAN ni (tapi bukanlah secara mendalam...bak kata orang kenalan blogger maya lah).  

Gaya serta corak penulisannya yang sempoi, senang nak dibaca dan faham terus kedalam jiwa dan hati memang amat sesuai dengan sesi pembacaan saya.  Memang dah lama mengikut blog ini cuma adakalanya macam saya sebutkan di atas tadi lebih kepada mengikuti kelapangan dan kesesuaian masa saya untuk menyertai segmen-segmen anjuran beliau dan blogger-blogger lain, kerana rata-rata entri yang saya tulis merupakan entri auto-publish je (curi masa terluang).  Memang tugasan agak melampaui batasan lately ni. Dan jikalau saya berziarah ke blog beliau atau ke blog-blog lain adalah lebih senang dan selesa menjadi seorang 'silent reader' sahaja.

Banyak panduan dari segi penulisan blog serta tips-tips untuk membuatkan blog kita lebih dikenali ramai jika kita baca perkongsian yang terdapat di dalam blog ini.  Pemilik blog yang sempoi dan entri-entri yang dipaparkan tidak terlalu berat dan merapu repek yang bukan-bukan.  SAYA SUKA BACA BLOG SEBEGINI.

Blog ini bukan sahaja mempunyai pengikut setia yang tetap dan jumlah pengikutnya juga memang amat mengagumkan. Tahniah kepada En Hasrul Hassan kerana berjaya untuk memantapkan pencapaian beliau hingga ke peringkat ini.  

Pada anda yang berkelapangan silalah klik SINI untuk mengetahui dengan lebih mendalam syarat serta panduan bagi menyertai segmen anjuran Hasrul Hassan.

GUD LUCK SEMUA!!

7 comments:

Izwa Kamaruddin said...

good luck kak..izwa tak sempat la nak join..super busy ni..

maszull said...

assalamualaikum rahmah...memang best selalu juga pi sana melawat n sama2 bersegman yer...;)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

mcm best je.. p terjah beliau jap

iznawzi said...

singgah melawat dari segmen yang sama... :) http://iznawzi.blogspot.com/

Unknown said...

dari segmen sama ..salam kenal
http://www.jomsinggah.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

sambil2 tu leh tgk giveaway
http://www.jomsinggah.com/2012/09/4th-jom-singgah-anniversary-giveaway.html

Lokman said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. datang dari segmen yang sama.. Maaf sebab lambat buat sesi berkenalan.. ^_^. saya Owner blog INFINITY. salam perkenalan

http://lokmanramli.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

Mia Liana said...

datang sini dari segmen yang sama...

http://www.mialiana.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...