Monday, October 24, 2011

Blog Aku Dan Follower

Assalammualaikum semua..


Bersiaran kembali dan hari ini di pagi hari Isnin ini saya nak memulakan hari dengan bersegmen anjuran Hasrul Hassan (rajin HH menganjurkan segmen...saya suka).

Caranya mudah aje, for those yang nak melayakkan diri sila ikuti langkah-langkah berikut:-


1- Buat satu entri dengan tajuk berikut: Blog Aku Dan Follower
2- Letak ini dalam entri tersebut:

3- Kemudian buat satu entri dengan menyatakan perkara-perkara berikut:
  • 2 follower terawal, 
  • Follower terawal dalam blog bla-bla-blub-blub ni of course la kawan baik dan jiran sepagar saya Pn. Aziela dan kemudian Pn. Azzah
  • 2 follower paling best 
  • Follower paling best yang so far saya cukup-cukup suka dengan penulisan beliau rasa saya semuanya best-best belaka semua ada cara dan identiti tersendiri untuk menyuarakan serta menyampaikan mesej kepada umum dan ianya sungguh entertaining apabila dibaca.  
  • Tetapi paling-paling 'hebak' tak henggat punya blog yang saya hari-hari singgah without fail orang kata ialah Lulu Caldina - untuk informasi berita dalam dan luar negara serta Ben Ashaari - Teruja bila Ben sudi follow blog saya (seronok tak henggat) dan nak tambah lagi satu boleh ..... of course En Tiffin Biru CMG - penuh dengan resepi yang senang serta sesuai untuk dijadikan contoh hidangan masakan buat tetamu dan keluarga tersayang.
  • dan 2 follower terakhir. 
  • Terima kasih pada 2 follower terakhir yang sudi memberikan saya semangat dan sudi memfollow blog saya iaitu Hanani (link tidak diberikan) dan juga Isyaqila juga buat semua FOLLOWER yang sudi mengikuti blog saya ini. Ketahuilah saya SAYANG kamu semua.
4- Dah siap, tinggalkan url entri anda itu di kotak komen blog Hasrul Hassan .

Tutup: 26 Oktober 2011.

SIAPP!!

Selamat Mencuba dan Salam Kenal Semua!!

2 comments:

Admin said...

Terima kasih kerana kesudian join segmen ini ...

Kancil 8349 said...

datang dari segmen yang sama...jomlah singgah ke blog Kancil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...