Wednesday, October 12, 2011

Segmen: Aku Cuma Seorang Blogger

Assalammualaikum...


Walaupun saya telah menempekkan hari WW pada blog saya hari ini tapi kerana En Ben saya luangkanlah masa untuk bersegmen. Lagipun kalau nak dikira dah lama saya tak join segmen yang En Ben anjurkan dan bukan senang dia nak bersegmen lately ni....PEMBAWAKAN agaknya... (hehehe sori En Ben..Gurau aje)

Blog saya ni taklah canggih dan sebagus blogger-blogger gah kat Malaysia ni...tapi Insyaallah bolehlah jugak untuk ditatap dan dibaca (masuk bakul angkat sendiri) tetapi semuanya masih lagi di dalam peringkat awal, saya masih lagi bertatih-tatih dan mencuba sesuatu yang baru di dalam dunia blogger ini. Seperti yang saya selalu "stress'kan pada kawan-kawan lain...kalau seandainya saya terkasar dan tersilap kata, silalah tegur dan perbetulkan saya.

Keistimewaan??

Rasanya takdelah ISTIMEWA sangat blog saya ni...biasa-biasa aje..janji saya selesa dan rasanya blog saya ini mewakili jiwa dan personaliti saya yang sebenar serta ianya merupakan tempat untuk saya meluahkan rasa hati (gembira, bahagia, duka dan nestapa) dikelilingi oleh orang-orang tersayang, sahabat handai dan teman-teman maya yang sporting dan kadangkala menggalakkan saya untuk terus maju dan sukses (umpama dapat award la pulak)

Blog sumber inspirasi saya sudah semestinya datang dari kaum ibu-ibu juga, bahasa yang diceritakan begitu sempoi dan menarik minat saya malahan tanpa menggunakan bahasa yang bombastik dan menarik beliau terus kukuh dan tersohor mengekalkan kedudukan beliau terus di atas hingga mampu menjana pendapatan yang sungguh lumayan di dalam dunia blogger. SUNGGUH beliau adalah sumber inspirasi saya.

Beliau yang saya maksudkan ialah REDMUMMY.

Ok dah lah tu...menceceh panjang berjela pun korang mesti tak nak baca atau dengar pun...takat cuci mata aje ye dak?

Macam ni ajelah.....

Syarat-syarat untuk korang menjoinkan diri untuk segmen Ben Ashaari ni adalah seperti di bawah ini:-

*Letak header BEN ASHAARI.COM

*Tajuk : AKU CUMA SEORANG BLOGGER dan linkkan ke entri En Ben.

*Berikan sebab kenapa rakan blogger patut masuk blog korang ? Apakah keistimewaan blog korang dan beri 1 blog yang senantiasa memberi semangat pada korang untuk terus berblog.

*Tinggalkan url entri di ruangan komen.

*TUTUP 10 malam ini .

Pada anda yang masih tak puas hati tu, bolehlah melawat ke laman blog rasmi Ben Ashaari ye.

Selamat berSEGMEN!

18 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

salam kenal :)

Nadia said...

melawat..:)

new entry :: Blog Pilihan Hari Ini ツ

Tie HT said...

salam, nice blog..

datang dari segmen yg sama..

sambil tu nak jemput JOIN GIVEAWAY KAT BLOG KITE :)

Fatin Liyana said...

hye3!! yana dengan tinkerbell datang dari segmen yg sama.

salam perkenalan!!
hepy bloging!! ^^,

erleena said...

dari abg ben nye segman singgah kalian :)

Atia_gadismelayu said...

blog mmg tmpat yg paling ideal untuk luahkan perasaan..^_^

AKU CUMA SEORANG BLOGGER

Aima M said...

aima dari segmen same...
dah follow sini jgk tau
http://cinonetstory.blogspot.com/2011/10/segmen-aku-cuma-seorang-blogger.html

Uji Hussein said...

Follow Ben datang sini.

http://scarlettj1.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

RamRamCute said...

Terima kasih semua kerana sudi singgah. Dun worry insyaallah saya akan singgah ke blog anda semua. . . Sayang korang semua!

:: kewek :: said...

singgah di malam hari...nice blog

Unknown said...

Dtg buat kacau dri blog Abg.Ben.. Jom buat kecoh kat blog sya...

ummiP3 said...

nice blog..:)

Unknown said...

hye..
dtg dri segmen sama =)

Unknown said...

Salam ukhuwah…Apa khabar hari ini?? Eza datang terjah dari segmen Sifu: Abang Ben..Nak kenal Eza lagi? Welcome to my blog ek..

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

p/s: Eza baca dulu, baru komen :)

~♥dieyba_baby♥~ said...

dtg dr segmen abg ben.. salam kenalan..

Mama Qist said...

salam kenal..cantik header..i like..i follow u..dr segmen BA..

oshin said...

singgah dari blog ben...jom like pic ni http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150332286878580&set=a.10150331351503580.352268.245198783579&type=3&th

Cik Nurul said...

hi..dari segmen yg sama.. salam perkenalan..

http://sicantiksiezuka.blogspot.com/2011/10/segmen-aku-cuma-seorang-blogger.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...