Friday, October 28, 2011

Kesedapan Yang Tidak Terkata

Alangkah bahagianya hidup dengan menikmati makanan yang kita betul-betul gemari setiap hari.

COKLAT!!



Sudah tentu ramai yang menggemarinya tidak kira peringkat umur. Semua suka akan rasanya yang enak, specially bila kita makan tu kita rasa macam tak terkata atau tiada ungkapan nak cerita bila merasai akan keenakkan coklat tersebut.

Selalu jugak dengar orang kata kalau tengah tension atau stress makanlah coklat kerana ianya akan mengurangkan kadar stress anda, BETUL KE?

 

Takpe pernah saya TRY lagi...selalunya kalau saya susah hati saya tak berhabis duit kerana makan tetapi saya akan berbelanja besar dengan begitu 'tak ingat' membeli pakaian dan barangan aksessori tak kiralah untuk saya atau pun anak-anak.  Coklat itu memang semestinya saya beli setiap minggu untuk stok makanan saya.  Hingga ada kalanya saya berebut-rebut dengan anak-anak...hehehhe :)

(entri yang sangat bosan hari ini, memandangkan saya tengah menikmati coklat cadbury)

Apa-apapun Selamat berhujung minggu dan semoga kalian sentiasa bahagia dan ceria di samping tersayang.



3 comments:

Aziela said...

shopping buku pun boleh release stress...hehehhehe

Bitt (double IS) said...

halu ram ram cute..

salam kenal dari kite...wahh coklat kegemaran jugak nehh...hehehe kite stres ke tak stress pon suka hentam coklat nehh..akekekkeke jadi hilang stress sebab gula terlebih...hehehehe kalo kena kat anak2 pon mereka hyper gituw...hehehe kite jadi stress balik...hahahhaa

ok, sentiasa ceria selalu ;)

RamRamCute said...

Aziela: Novel?? Betul tu awak..salah satu darinya heheh..

Bitt (double IS): Mekasih kerana sudi singgah ke blog saya. Betul tu cokelat makanan sentiasa ada..tak perlu tunggu stress. Anak-anak kalau makan jangan cakaplah..gamaknya tak reti duduk diam kita. hihihhi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...