Wednesday, May 29, 2013

Wordless Wednesday #74


Assalammualaikum ....

Lazy to upload and update the blog lately ....tak tahulah kenapa?   Nasib baik today ni Wordless Wednesday cuma dapat upload gambar ajelah ye... Entri mengenai cerita-cerita menarik ini akan saya posst up kan bit by bit...maaf semua!!

Maaf semua saya tak berapa aktif berblogging semenjak dua menjak ni ...kerja menimbun-nimbun, mood pun asyik kelaut memanjang aje...

So, untuk tatapan anda semua yang sudi menjengah ke blog saya ni itu ajelah aktiviti saya di minggu baru ini.....

Kemenangan Ke-2 di tempat yang kedua bagi Muhammad Amirul Haikal pada wiken baru ni...Tahniah Abang!

Holiday 3D2N in Singapore

Suasana di pejabat - misi menukar partition lama ke baru....perghhh!!

Setelah ditukar ganti kepada yang baru...full of colours!

Selamat bertugas semua! 



3 comments:

Aziela said...

Wah...tahniah Amirul.

And thank you yer wak..tolong cover keje saya juga....

maszull said...

assalamualaikum rahmah..tahniah2 yer...:)

Ann Ishak said...

padat betul jadual tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...