Thursday, May 02, 2013

Blog Oh Blog...

Assalammualaikum...

Sekejap hilang, sekejap timbul saya ni... Maafkanlah saya yang kebelakangan ini agak sedikit kebizian tak kiralah di pejabat mahupun di rumah ada saja kerja yang kena dibuat.

Kesempatan nak mengapdet blog tu memang takde kerana ada sahaja tugasan dan perkara yang hendak disetelkan.

Apa khabar anda semua? Lagi 3 hari kita semua perlu menunaikan tanggungjawab kan jadi haruslah difikirkan secara adil dan saksama bagi menentukan hala tuju negara dan masa depan kita selama 5 tahun lagi...

Anda semua mengundi di mana? Saya barulah merasa kali ni nak mengundi almaklumlah tak pernah lagi.... Hehehehe...

Oh ya! Antara perkara wajib dan yang perlu korang yang baca ni tahu kenapa tahap kebizian saya ni melampau-lampau adalah kerana setiap minggu saya menemani anak2 bermain go kart dan minggu baru ini mereka menghadapi sesi tournament sekali lagi yang mana dianjurkan pada setiap hujung bulan. Jadi memang tak sempatlah nak apdet apa. Cuma ini ajelah santapan yang ada dan sempat kami sediakan untuk tatapan kawan blogger saya.

Kali ni anak-anak tak berjaya mendapat tempat di podium kerana alasan mereka kart yang mereka dapat kali ni bermasalah dan lembab.. Entahlah....







10 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

singgah sini :)

RamRamCute said...

@:: Mrs.Eady ::

TQ Singgah sini Izwa :-)

Haruno Hana 하나 said...

selamat mengundi! Hana tak cukup umur lagi.. hehe :D tunggu PRU14 la gamaknya :)

Aziela said...

Aduhaii.... tengok gambar jer pun rasa meremang dah. Kalau tengok sendiri mesti seronok dan terharu bercampur baur. Proud of them. Gambar kali nie cantikk sangat. Macam pro la wak...hehehehehe

Nasuha said...

wah seronokknya..nanti cubalh...insyaAllah..

RamRamCute said...

@Haruno Hana 하나

Hihihi..tunggu lagi 5 tahun ye hana... :-)

RamRamCute said...

@Aziela

Hihihi....karakter dorang berdua sungguh berbeza dengan kat rumah ...ganazzz awak :-)

RamRamCute said...

@Nasuha

Jomm try karting Nasuha...

Lisa Sheila said...

Seronoknya karting... :)
Salam knal..lisa sggah sini... :)

Anonymous said...

I am really loving the theme/design of your blog. Do you ever
run into any web browser compatibility problems?

A few of my blog readers have complained about my website not operating correctly in
Explorer but looks great in Firefox. Do you have any solutions to help fix this problem?


Also visit my site ... acoustic guitar chord

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...