Thursday, June 27, 2013

Sayang Korang Semua!!


Assalammualaikum....

Alhamdulillah terima kasih kepada kawan-kawan blogger yang sudi memeriah dan mewarnai blog saya ini.  Terharu, gembira, suka dan tak terkata dibuatnya kerana masih ada lagi yang sudi menjadi pengikut blog saya yang lately ni agak membosankan entrinya dan kekerapan update pun agak kurang aktif sikit disebabkan kerja-kerja semasa dan adakalanya mood kelaut memanjang aje.


Insyaallah saya akan mencuba yang terbaik untuk memperbaiki mutu blog ini dari semasa ke semasa buat tatapan kawan-kawan tersayang semua.

Terima kasih tak terhingga kepada follower comel Yumida Shuhada dan Si cantik Wanda kerana sudi menjadi follower saya yang ke 1000 & 1001 orang.  "Sayang korang berdua ketat-ketat".


Semoga kalian (follower) terus sukses dan berjaya di dalam dunia blogging ini ye.  Enjoy blogging dan ceria-ceria selalu.

Pada anda yang berkelapangan jom kita kenali blogger-blogger ini dengan lebih dekat lagi dan seronok juga bila membaca entri-entri mereka dan pada yang suka akan kelainan seperti bersegmen pun mesti suka berkunjung ke sini.  YOK!!

9 comments:

Unknown said...

wah..congrats kak :)

Fiza Rahman said...

Tahniah kak.

MAY said...

@Mira Adzlia

TAHNIAH SIS

Aziela said...

Wah...tahniah..tahniah...

Kekzamanis said...

Wow! Dah cecah 1k dah follower kak Ram.. Tahniah! ^^,

Ann Ishak said...

meriah ramai follower, best kan...tahniah

Intan Akma said...

wah..ramainyer..huhu bila la nak sampai 1000, hehe 200 pon xsampai2

Unknown said...

hihik
tahniah
follower dah bertambah ramai

bicara mak dara said...

wahhh congrats

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...