Thursday, August 29, 2013

Entri Terlambat: Raya Kami........


Hok Aloh!!

Maafkan saya lah kawan-kawan, orang lain dah tamat bercerita pasal hari raya 2-3 minggu sudah saya jugak yang ketinggalan.....tak sempat-sempat nak posting entri raya kami sekeluarga.  Tapi takpelah yang pastinya kita masih dalam bulan raya kan........


Apa pun tahun ni kami sekeluarga beraya di Melaka (rumah mertua) seperti dua tahun yang sudah gambar-gambar yang kami ambil pun masih di posisi rumah yang sama background yang sama tiada perubahan kerana ini adalah rumah singgahan keluarga mertua saya ketika mereka balik ke Melaka so tak banyak yang berubah cuma baju raya aje yang berubah kalau 2 tahun dahulau kami sekeluarga mengenakan kaler kuning so this year kami sekeluarga termasuk ipar duai mengenakan kaler "Biru Turqoise" untuk tema raya kami tahun ini.



Tak banyak sangat gambar yang kami ambil disebabkan mood pun sama macam 2 tahun sudah cuma ada pertambahan ahli keluarga 'baru' iaitu kehadiran anak kami Nur Aizaara Adilla pada tahun ini.


Raya di Melaka first day raya memang agak mengujakan dengan tahap kepanansan yang membuatkan anda seperti ingin ber'lengging' (buka seluar baju pakai singlet) sambil makan-makan tidur-tidur, layan tetamu, pakcik-makcik yagn datang dan kemudian makan aiskrim di bandar...hahahhaha hebat betul raya pertama kami .....raya kedua baru kami beraya sakan kerumah keluarga yang lain dan pulang berhari raya di Kuala Lumpur pula di rumah ibu saya....

Seronok dapat ramai-ramai bersama ahli keluarga yang bukan selalu kita semua dapat berkumpul bersama berkonvoi berhari raya.

Layan ajelah gambar-gambar raya kami....













Maaflah lambat post-up entri ni.....bukan apa mood nak berblogging kelaut memanjang lepas tu asal nak post-up entri aje ada aje kerja yang perlu nak disetelkan..memang dah lama tak bukak blog hanya sempat nak membalas komen-komen anda di sini aje dan belum sempat sangat nak berziarah.

Insyaallah lepas ni ada masa saya start sikit demi sedikit berziarah kerumah anda semua ye.

Maafkan saya!


7 comments:

Aziela said...

Awakkkk...awak nampak cantikkk sangat. Tak macam anak 4 langsunggg. Fuh...kagum!

Sweetnya gambar Icha pegang beg..hihihii. Anak dara feminin gitu...

Sukma said...

raya kat melaka di mana ek...?
nampak meriah sekali.....

sekadar satu coretan said...

selamat hari raya...
tuan rumah yg cantik...suka tengok...

RamRamCute said...

@Aziela

hihihihi...awakkk!!! kalau asben saya baca ni mesti dia gelak guling-guling...hahahaha...

RamRamCute said...

@Sukma Haron

Kami beraya di Taman Bachang Baru... terima kasih singgah sini Sukma Haron :-)

RamRamCute said...

@Ain Noraini

akak terima kasih sudi singgah sini.... Selamat Hari Raya :-)

P#eoniX said...

wah!!meriahnye...selamat hari raya aidilfitri....heheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...