Thursday, January 03, 2013

Skewl Day For Arissa

Hari pertama ke sekolah bagi Nur Arissa Adilla walaupun umur beliau 3 tahun tetapi kami suami isteri nekad menghantar Arissa ke sekolah demi untuk kebaikan beliau dan adiknya.  Bukannya apa Arissa suka kacau adiknya jadi untuk mengurangkan mood kemarahan kami dan nenek yang menjaganya setiap hari maka jalan terbaik bagi kami ialah dengan menghantar beliau ke sekolah...sedih, terharu dan gembira melihat beliau yang pada mulanya menangis apabila kami hendak meninggalkan beliau tapi nak buat camne tabahkan jugalah hati kami ni dengan meninggalkan aje dia dia sekolah.

Hari pertama sesi persekolahan tidak lama mereka pulang pukul 10.30pagi dan surprisingly Arissa berlari dengan gembiranya ke arah kami ketika kami mengambilnya ke sekolah.

Alhamdulillah dan yang pastinya beliau bersemangat untuk kesekolah lagi keesokan harinya....


Arissa oh Arissa!!

8 comments:

Makbed said...

uuu.. baya oni je dah gi skolah. oni dok umah lg tgk otomenz.

Rahmah Ram Ram said...

Hihihi @Makbed memang x sanggup nk hntr dia pi sekolah tp dsebabkan dia suka mengacau adik yg baru 2 bulan kt rumah tu yg kami nekad hntr tu...

Aziela said...

Nanti lama2 dia seronoklah tu...

Intan Akma said...

kesian je tengok muka die..cepat betol memanjang anak akak nih..hehe

Intan Akma said...

kesian je tengok muka die..cepat betol memanjang anak akak nih..hehe

Rahmah Ram Ram said...

Yelah awak tp dia refused to pakai uniform la awak..dia kata uniform x cantik..hari ni pakai baju kurung pi sekolah..nangis nk pkai baju sekolah

Rahmah Ram Ram said...

Hihihi...dia sorang paling besar dgn paling tinggi dalam kelas kema...dh tu cikgu cakap paling hyper...

Mas Zull said...

assalamualaikum rahmah...sedih jer muka dia...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...