Thursday, February 28, 2013

Petua Untuk Lebih Di Sayangi Suami



Assalammualaikum...

Khusus untuk para isteri-isteri diluar sana pastinya kita ingin memantapkan kehidupan alam rumahtangga kita bukan hanya dengan menyemai rasa kasih dan sayang aje. Di sini saya kongsikan sedikit tips yang diberikan oleh Dr. H.M Tuah Iskandar untuk dikongsikan kepada semua.

Google
Tiga petua untuk menjadikan suami sentiasa sayangkan anda iaitu ; 

  • kurangkan mengada-ngada, 
  • kedua merajuk sesekali sahaja dan 
  • ketiga terus menyatakan cinta, kasih dan sayang anda meskipun tanpa balasan.

Lakukanlah tiga perkara ini meskipun suami kadang-kadang bagaikan ‘buta kayu’ dan berhati batu..... hahahaha

Selamat mencuba!!

12 comments:

Fazi Isma said...

senang je rupanya cuma nk buat tu ssh =)

Fiza Rahman said...

Thanks for the tips kak.

mrs puex said...

thx for the info..walaupun simple tapi nak elak mengade tu yg payah ye dak..hehehe...

Aziela said...

Hahahahhahaha....betul..betul! Saya dah buat 3-3 nie dah.. Daripada hati kayu, terus jadi ombak rindu. Hihihihi

Intan Akma said...

nak merajuk banyak kali pon da tau da dia buat derk aje...sampai nak majuk pun da tak kuasa..haha

Mas Zull said...

assalamualaikum rahmah...bagus tips ni...:)

RamRamCute said...

@Aziela

hahahahaha...ombak rindu lagikkk!!

RamRamCute said...

@Fazi Isma

Benda yang senanglah selalunya susah kita nak buat kan?

RamRamCute said...

@mrs puex

yelah mrs puex..minda asyik dok program soh kita manja2 gitu baru dapat benda yang kita nak...

RamRamCute said...

@Intan Akma

hahahaha...lagi dia buat dunno je malas nak melayan...huhhuhu

RamRamCute said...

@Fiza Rahman

wc fiza

RamRamCute said...

@Mas Zull

Wsalam mama..thanks sudi singgah sini... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...