Biasalah tu kak..Mana2 pun kadang sama je...Bukan celcom je..
@AyueJean AJYelah AJ sakit jiwa betul...kita dahlah nak cepat lagi dia lambat2 huhuhu...
Kalau billing dept diorang...cepat jer chase kan..
Memang sakit hati bila telefon ke khdimat pelanggan yang 'tekan 1 untuk..., tekan 2 untuk...,....' akhirnya talian terputus begitu saja... :(
@Azielaha'ah awak..tak menyempat-nyempat ...kalau tempoh due aje siap buat call lagi kat enpon alert payment....
@saifudin abu izzudinTerima kasih sudi singgah sini...
@Kakcikhahahaha...saya ingat saya sorang aje yang rasa annoying Kakcik dengan suara perempuan tu...rasa macam nak hempas2 aje telefon tu... :-)
busy sgt la tu...sabaq na...hehehe...paham sgt perasaan ni
Post a Comment
8 comments:
Biasalah tu kak..
Mana2 pun kadang sama je...
Bukan celcom je..
@AyueJean AJ
Yelah AJ sakit jiwa betul...kita dahlah nak cepat lagi dia lambat2 huhuhu...
Kalau billing dept diorang...cepat jer chase kan..
Memang sakit hati bila telefon ke khdimat pelanggan yang 'tekan 1 untuk..., tekan 2 untuk...,....' akhirnya talian terputus begitu saja... :(
@Aziela
ha'ah awak..tak menyempat-nyempat ...kalau tempoh due aje siap buat call lagi kat enpon alert payment....
@saifudin abu izzudin
Terima kasih sudi singgah sini...
@Kakcik
hahahaha...saya ingat saya sorang aje yang rasa annoying Kakcik dengan suara perempuan tu...rasa macam nak hempas2 aje telefon tu... :-)
busy sgt la tu...sabaq na...hehehe...
paham sgt perasaan ni
Post a Comment