Thursday, September 19, 2013

Rotax Max Challenge Asia & Malaysia

Assalammualaikum....

Lamanya tak menjengah blog.... hari-hari semakin busy tak kira lepas waktu kerja ada aje yang nak dibuat sampaikan nak menaip entri pun payah sangat rasanya..... 

Oh ya! merujuk pada entri 'wordless wednesday' saya semalam....

Sebenarnya kami suami isteri anak beranak, lately ni memang a bit busy melayan karenah 2 orang anak teruna kami terutamanya yang sulung tu yang mana hujung bulan ini beliau akan melayakkan diri beliau memasuki pertandingan Go Kart peringkat ASIA yang akan berlangsung di Pekan, Pahang.




Insyaallah jika tiada aral melintang Muhammad Amirul Haikal akan bertanding ke peringkat ASIA di kejohanan Rotax Asia Challenge.  Seramai lebih 30 wakil dari pelbagai negara Asia melayakkan diri mengikut kelas dan peringkat umur masing-masing bertanding pada kejohanan kali ini.

Bermaksud kami sekeluarga akan berkampung di Pekan Pahang mulai minggu hadapan.  Pertandingan akan berlangsung selama dua hari dari 28-29 September 2013.

Pada anda rakan blogger yang ada berdekatan dengan lokasi berkenaan dan mempunyai kelapangan,  JOM lah sertai kami.


Anak saya bakal bertanding di dalam kategori MicroMax.  Jangan tak percaya ada wakil wanita dari Malaysia turut bertanding sama.

Untuk anda atau sesiapa sahaja yang berminat dalam dunia permotoran ini bolehlah melayari terus website Rotax Asia untuk mengetahui dengan lebih lanjut serta tarikh-tarikh kejohanan yang telah dan bakal berlangsung. 

Peperiksaan UPSR dah tamat dan beliau pun bercuti selama 2 minggu sekarang dari sekolah so just right on time kejohanan ini berlangsung dan tidak melibatkan sangat hari sekolah beliau.

Insyaallah semoga beliau dipermudahkan dan berjaya!

Conclusion nya .... Mama dia tak pening sebab UPSR lagi tapi sekarang duk pening anak nak bertanding Go Kart pulak!  Masalah betul emak dia ni...emo tak tentu pasal.....

Good Luck Amirul!!






4 comments:

Aziela said...

Bila tengok screen capture nie, saya pula yang rasa berdebar2. Sayangnya Adam ada UPKK. Kalau tak, kami pun ikut berkampung agaknya.

Unknown said...

waaaa best nye anak aktif mcm ni..hehe

good luck ye !

wahida said...

wow!! hebatnya anak akak...cayalah...

saya doakan Amirul berjaya nnt...InsyaAllah...

Anonymous said...

Good luck chuck

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...