Monday, October 01, 2012

Oktober Kembali Lagi...


Assalammualaikum...

OCTOBER 

Bulan ke sepuluh kita menyambutnya di dalam tahun 2012 ini.  How time flies so fast.  Sekejapan masa dan waktu berlari meninggalkan kita semua.  Oktober telah menjejakkan kakinya kini.  Diam tak diam segala macam peristiwa terjadi / berlaku tanpa kita sedari dan sedar dalam dalam waktu yang sama dua (2) bulan lagi kita semua akan meninggalkan tahun 2012.  Apakah segala macam perancangan dan wishlist kita sudah tercapai?  Kalau masih belum sempat lagi Insyaallaah masih boleh kejar lagi...dan jikalau belum tidak mengapa tingkatkan usaha kita.

Tq Gugel

Semoga kita semua beroleh kebaikan dan manfaat di dalam bulan Oktober ini.

Hehehe..bercerita mengenai bulan Oktober ini juga merupakan bulan kelahiran saya dan juga little pwincess saya...kami berkongsi bulan yang sama cuma tarikh yang berlainan.



Tarikh Lahir pada 7, 28 & 31

Dia adalah seorang yang bersifat terbuka berterus terang & jujur. Namun dia mudah sekali terpengaruh dan ingin mencapai sesuatu itu dengan cara mudah. Cinta baginya sering diertikan sebagai pengisi masa lapang. Semasa bercinta dia sangat berhati-hati dan suka sekali merayu dan kalau pasangannya curang dia dengan mudah meninggalkannya.

Selain dari itu mereka-mereka yang lahir pada bulan Oktober juga merupakan seorang yang seperti berikut:-
  • Suka berbual.
  • Suka orang yang sayang padanya.
  • Suka ambil jln tengah.
  • Sangat menawan & sopan santun.
  • Kecantikan luar & dalam.
  • Tidak pandai berbohong & berpura-pura.
  • Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan.
  • Sentiasa berkawan.
  • Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama.
  • Cepat marah.
  • Macam pentingkan diri sendiri.
  • Tidak menolong orang kecuali diminta.
  • Suka melihat dari perspektifnya sendiri.
  • Tidak suka terima pandangan orang lain.
  • Emosi yang mudah terusik.
  • Suka berangan & pandai bercakap.
  • Emosi yang kelam kabut.
  • Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan).
  • Suka melancong, bidang sastera & seni.
  • Pengasih, penyayang & lemah lembut.
  • Romantik dalam percintaan.
  • Mudah terusik hati & cemburu.
  • Ambil berat tentang orang lain.
  • Suka kegiatan luar.
  • Seorang yang adil.
  • Boros & mudah dipengaruhi persekitaran.
  • Mudah patah semangat

14 comments:

Rai Ourkizuna said...

ada yang betul ada yang tak betul.. hehe..saya lahir oktober!

Rahmah Ram Ram said...

@Rai Ourkizuna

Yelah Rai..ada separuh tu macam menegena..ada separuh tu macam sipi2 tak kena huhuhu...xpelah

Cho Zila said...

anak akak lahir bulan oktober.. tragedi oktober...

Masz Sidek said...

tak terasa kita dah masuk bulan 10... 2 bulan lagi berakhirlah thn 2012 kan kak... hmmm

aku eryati said...

owh..bapa kita lahir bulan oktober

Rahmah Ram Ram said...

@Cho Zila

hihihi..lain macam aje bunyinya cho zila?

Rahmah Ram Ram said...

@Masz Sidek

Betul tu Masz!

Rahmah Ram Ram said...

@aku eryati

samalah dengan saya..hihihi

:: Mrs.Eady :: said...

tragedi oktoberr :)

Yuliana Wahit said...

singgah sini.. balas kunjungan.. :)

Nazayiena said...

My SIL lahir bln okt.

permatabiru said...

saya juga bulan oktober 28 sama mcm diatas kot!hehe

sherotpetot said...

Nak skinny jeans worth RM150, jom join contest
http://bawalbiru.blogspot.com/2012/10/tag-like-contest.html

Crew Fathi said...

Hanya mampu senyum.. ^_^ Hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...