Sunday, January 27, 2013

Tahniah Anak-anakku!!

Assalammualaikum...

Bercuti panjang ye semua? Alhamdulillah semoga cuti ini kita semua peruntukan untuk memenuhi masa bersama-sama dengan orang2 yang tersayang di sisi kita.

Cuti panjang kali ni kami anak beranak tak bercuti kemana kerana En Habi dan anak-anak menghadapi sesi 'tournament' GO KART di Shah Alam.  Maka since the whole week mereka bertiga beranak ni memang buzee tahap melampau menghadiri training.

En Habi memang look forward sebab beliau dah lama tak melakukan aktiviti sukan permotoran ni akibat dari tugasan kerja beliau yg a bit melampau akhir-akhir ni.

Anak-anak apatah lagi as a beginner mereka memanglah suka dan senyum sampai ke telinga sebab baru first time bergiat aktif dalam sukan permotoran dah kena masuk 'tournament'.

Hari ini minda dan stamina mereka bertiga diuji dengan masing2 melayakkan diri mereka bertanding dalam pertandingan Go Kart yang berlangsung di Shah Alam.

Sebagai ibu of course saya berasakan cukup bangga dengan keputusan anak2 saya tunjukkan as a beginner kerana masing2 berjaya mendapat tempat dalam senarai top 10 yang mana abang berjaya di tempat ke 6 dan si adiknya pula di tempat ke 9 out of 20 participants.

Dengan kekurangan hours untuk berlatih tetapi mereka berdua berjaya menunjukan keberkesanan dan kehebatan mereka hari ini.

Alhamdulillah..semoga minat meeeka tidak hanya sampai disini. Pelajaran  harus diutamakan juga terutamanya abang yang bakal menduduki peperiksaan UPSR pada tahun ini.

Tahniah pada anak-anak ku!!

8 comments:

Kekzamanis said...

Wah! Hebat2 anak2 sis.. Tahniah buat mereka!

Erm, dah lama tak singgah sini.. huhu~~

Aziela said...

Tahniahhh... Amirul nampak sangat hensem dalam suit tu. Adik plak muka mencuka sebab panas ke?

RamRamCute said...

@Misz Mieza terima kasih Mieza sudi singgah sini...

RamRamCute said...

@Aziela
Abang Ngah memang muka camgitu..poyoh hehehehe

maszull said...

assalamualaikum rahmah....wah bestnya ada xtvt mcm ni...:)

RamRamCute said...

@Mas Zull

Waalaikummussalam mama...terima kasih mama sudi singgah sini...

yelah mama daripada mereka melakukan aktiviti yg bukan2 lebih baik penuhkan masa mereka dengan riadah begini kan

Intan Akma said...

sama berat ke anak kak ram ber 2 tu?hehe...

giaonhan247 said...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...