Friday, May 06, 2011

Ntah hapa hapa ntah

It's Friday sekejap aje hari berlalu.

But today am not gonna write about hari ke masa ke tapi aku nak cerita pasal segelintir manusia yang otak sempit yang suka nak jeling-jeling orang.

Agak takkanlah aku nak duduk diam macam batu x bercampur dengan orang. Tak boleh nak bergelak ketawa dan berkawan dengan orang. Bukan sekali, bukan dua kali, tapi dah berkali-kali aku perhatikan. Kalau aku bergelak ketawa atau terlebih mesra dengan orang-orang sekeliling aku, mesti ada sekor dua mata yang memandang sambil menjeling2 kat aku.

APA AKU KACAU LAKI KAU KE? BOIFREN KAU KE? KEKASIH HATI KAU KE?

Macamlah aku heran sangat nak bersosial dengan orang. Kalau ikut hati aku ni memang aku tak layan orang2 ni. Tapi biasalah manusia akan berkata jugak yang aku ni 'Anti Sosial' .. Bodoh kan macam SEMPUDAL.

Meluat aku duduk sini. Takde privasi.. Semua tingkah laku kita orang nak perhati. SICKENING!!

Ntah apa-apa ntah!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Aziela said...

org tu ada PHD....geramm jer

RamRamCute said...

yelah never ending PHD...sakit jiwa saya..huhuhhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...