Thursday, May 26, 2011

Penyejuk Jiwa Ketika Stress

Tengah-tengah dilanda kebosanan ni.. Nak layan internet pun tak boleh, jadi apa kata aku post up aje cerita yang aku rasa boleh hilangkan kebosanan ku diwaktu ini....

Aku rasa korang mesti ada juga perkara yang boleh buat korang jadi kewl diwaktu korang tengah serabut atau stress. Bagi aku perkara yang aku rasa dapat menreleasekan stress aku ketika ditahap melampau adalah seperti berikut:-

Pertama




Bila teringat dekat Keluargaku yang tersayang - suami dan anak-anakku

Kedua







Bila aku menatap My Happy Corner (dikala aku bosan tempat inilah yang aku selalu termenung)

Ketiga




Teringat nak pergi Holiday or a Family Vacation (kemana-mana la)

Seronoknya kalau dapat kesemuanya sekali serentak...erm cuti sekolah dah bermula dah ni.. So kawan kawan apa tunggu lagi...

Posted using BlogPress from my iPhone

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...