Friday, May 06, 2011

BEN ASHAARI : GEGAR 1000 BLOG: MAY 2011

Nak jugak join Santai Bersama BEN ASHAARI: GEGAR 1000 BLOG: MAY 2011



Terima kasih kepada sahabat ku Pn. Aziela kerana memaklumkan padaku tentang info ni..Al-maklumlah budak baru belajar ..banyak lagi yang perlu diambil tahu/belajar..hehehe..

Pada yang masih tak berapa nak faham tu boleh lah klik dengan lebih lanjut disini...

16 comments:

Belog MTT said...

toinkkk toinkkk~ MTT singgah dari blog Incik Ben..klw sudi jempot la skodeng.. ;)

http://lailyqaisyirah.blogspot.com

Rahmah Ram Ram said...

Terima kasih kerana sudi singgah diblog saya yang tak seberapa ni...

sue perbs.. said...

singgah dri segmen bro ban... jenguk2 n follow kamu juge

sueperbs.blogspot.com

Rahmah Ram Ram said...

Terima kasih Sue_perbs dan En solo.. samalah kita gegarkan blog ni..hehehe..

saya dah follow kamu berdua juga..

syazana razak said...

HEHE...kita dah singgah dah ni..follow...:)

Rahmah Ram Ram said...

terima kasih syazana... wink wink**

MamaYatie said...

lompat sini, tq jenguk saya

Rahmah Ram Ram said...

terima kasih mamayatie sebab sudi lawat blog saya...

Fauzie Jasmani said...

Singgah gegar blog ni dulu..salam kenal..nak follow boleh?

UpProfits Latest Entry : [Hangat] Oh! Indahnya Alam Perkahwinan..

Rahmah Ram Ram said...

Terima kasih En Fauzie krn sudi singgah ke blog saya. Jemput dan sudilah follow.

si kenit comel said...

folow u:) slamat berkenalan dude!!

http://sikenitcomel.blogspot.com/

Rahmah Ram Ram said...

Terima kasih sikenitcomel kerana sudi jengah dan follow saya. Salam perkenalan

MamaIeta said...

Jom Gegar bulan May ini. Biar pecah semuanya... GEGAR!!!!!!!!!

imaza93 said...

gegarr :)

sudi singgah la blog ima ,


http://imaza93luvgreen.blogspot.com .

miss afifa said...

salam
gegar sini..meh ler datang umah..hehe

Rahmah Ram Ram said...

Salam..terima kasih tak terhingga pada kawan-kawan, mamaleta, imaza93 dan miss afifa sebab sudi singgah ke blog saya...insyaallah saya akan follow kamu semua..tq sekali lagi dan salam perkenalan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...