Friday, July 12, 2013

Seindah Kasut Cinderella



Trend kini semakin banyak kita lihat di kedai-kedai, kasut yang cantik-cantik dan indah umpama tak sanggup dan sayang nak memakainya di kaki.


Tambahan pula mungkin ada yang sudah berkira-kira untuk membeli kasut menarik di raya tahun ini.

Kasut cantik yang paling banyak saya lihat terdapat dipasaran antaranya kasut manik-manik umpama puteri di raja atau Cinderella...

Sayang nak pakai ..bak kata orang kalau hujan mau kena selamatkan kasut dulu takut manik2nya tercabut dan kembang kena air...hikhikhik...

Tetapi apa pun ianya terpulang pada sipemakainya...



   


8 comments:

Rosmiza Ali said...

Mieza layan flat shoe je.. High heel tak leh pakai.. Sakit kaki.. Huhu.. =)

RamRamCute said...

Flat shoes senang nak bergerak kan mieza... klau heels mmg terhad silap haribulan terpelecuk..aduiiii

Mira Adzlia said...

sy slalu mmg pki selipar je..senang sarung..senang tanggal..selesa...cuma mcm comot ckit..hihi

Aziela said...

Wahhh...dah shopping kasut yer....seronotnyerrrr

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

suka sandal je,ringkas..dh try pkai heels,asyik nk jtuh je..hehe

RamRamCute said...

@Mira Adzlia

convenient nak kemana-mana...hujan pun tak nangis sebab kasut kembang kan Mira..hihihhi :-)

RamRamCute said...

@Aziela

Belum lagi lah awak...rasanya anak-anak lagi penting kot daripada kita yang dah lama merasa beraya...biarlah dorang yg melaram sakan tahun ni..emak dia follow je hihihihihi

RamRamCute said...

@~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~

hikhikhik...kalau dh asyik jatuh aje memang merimaskan ye tak dik? Akak pun lebih senang bersandal dn berflat shoes aje...nnt masuk lecak habislah..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...