Thursday, August 04, 2011

Rezeki Di Bulan Mulia...Walaupun Tak Sebanyak Mana

Assalammualaikum semua...

Dah lama saya tak bukak akaun nuffnag saya, tetapi tetiba pagi ni saya terasa macam nak bukak sebab nak mengupdate blog saya yang kebetulan suram muram aje takde iklan ...jadi tetiba terkezut yang amat sangat bila mata tertancap ke ikon 'earnings', maka dengan spontannya saya menjerit "EH!! SAYA DAPAT DUITLAH DARI NUFFNAG"(akak kan JAKUN tahap melampau dalam dunia blogger ni)jadi apa-apa yang berlaku dalam blog ni, akan menjadikan saya jakun tahap gaban la sekejap.

Tak percaya?? Cuba tengok ni....(kalau saya salah cuba terangkan pada saya ye....)



ALHAMDULILLAH itu rezeki namanya....

Yelah...siapa yang nak kasi duit senang-senang macam tu nak dikreditkan dalam akaun kita kan? Dalam dunia ni semuanya kena duit betul tak? Walaupun amaunnya tak banyak tapi saya cukup-cukuplah bersyukur diatas rezeki yang diberikan...bak kata pepatah "Better Than Nothing"

Kalau nak cerita pencapaian serta pendapatan kawan-kawan bloggers semua didalam dunia blog ni saya tak bolehlah nak cakap panjang lebar sebab surely anda semua dah lebih maju dan advance daripada saya yang baru terkedek-kedek nak menjinakkan diri dalam dunia ini.

TETAPI.....Alhamdulillah berkat dari penerangan serta tunjuk ajar dari kawan-kawan semua juga adalah punca rezeki ini. Insyaallah saya doakan dihari baik bulan baik ini semoga kita semua dimurahkan rezeki dan sentiasa diberikan kesihatan sempurna dan ceria hendaknya.

Terima kasih Nuffnag!!

1 comments:

Kaki Wayang said...

Alhamdulillah..rezeki bulan ramadhan..mmm mama..dari kebanyakan entri yang Azri tengok..semuanya takde label ataupun taging..bahasa mudahnya keyword tu sebab mama dapat jana sikit je..bukan nak tunjuk menunjuk..tapi kalau mama letakkan keyword..kompom leh naik atau up ckit nuffnang ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...