Monday, March 11, 2013

Ketiak Lecak


Hahahaha..tajuk entri kali ni tak agak-agak langsung...

Maaflah kalau-kalau saya mengganggu sensitiviti sesetengah dari anda yang menjengah ke sini...

Bukian niat nak mengaibkan sesiapa apatah lagi nak menggelakkan mereka-mereka yang berketiak lecak aka basah ni.....tapi nak buat macam mana kalau dah hormon kita terlebih aktif maka ketiak kita akan mengeluarkan air perpeluhan yang boleh tahan banyaklah jugak...



Oleh itu bagi anda-anda yang mempunyai masalah seperti ini..maka dengan itu haruslah disarankan agar anda tidak memakai sebarang pakaian yang berwarna plain atau putih ...kerana dikhuatiri akan memerangkap air disebabkan oleh perpeluhan itu...hehehehe

Selain dari itu berbagai cara boleh dilakukan bagi mengatasi masalah ketiak lecak ini antara dengan sistem teknologi canggih masa kini, tak tahulah anda pernah nampak ke tidak di pasaran kini terdapat padding ketiak yang boleh di gunakan bagi mengawal pengeluaran peluh ini dari terkena pada baju anda...



Mudah kan??

Tapi sekurang-kurangnya anda boleh menarik nafas lega kerana anda tidak perlu mengalami situasi di mana ketiak anda perlu dicukur berkali-kali akibat darri pertumbuhan aktif hormon anda yang satu ni...




p/s: tolong jangan fikir yang bukan-bukan ye.....




7 comments:

AyueJean AJ said...

AJ tak tau nak komen apa kak untuk entri ni....
Kadang sebab deodorant jugak...
Kena pilih yang sesuai..

Aziela said...

Wah.... ada padding. Hahahahaha. Kalau Yazid nampak nieee....sure masak. Hahahahahaha

RamRamCute said...

@AyueJean AJ

hahaha..AJ akak selalu kena kes macam ni..heheh ketiak basah hish!!

RamRamCute said...

@Aziela

hahahha...awak can't imagine kalau tengah pakai padding ni tetiba terjatuh nak nak depan yazid...hahaha mau haru dibuatnya..

Intan Akma said...

hahahaa...kalau dah beli tunjuk kat saya benda alah tu..buat demo sekali kikiki

shuhaida saad said...

nasib ss bukan jenis ketiak basah. :)

nini said...

hehe.....tak pe tajuk tu menarik...tu sebab nini lompat ke sini..hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...