Thursday, March 14, 2013

Saya Suka...Saya Suka...


Assalammualaikum

Mata tak sudah begerak ke kiri ke kanan ke kiri ke kanan melihatkan barangan-barangan yang cantik-cantik dan unik penuh dengan warna warni.






Geram dan cantik dan surely kalau anda-anda yang tengok mesti suka jugak.


Barulah semangat nak memasak dan duduk di dapur lebih lama kalau dapat barang-barang macam ni....

(ayat riak lah pulak...macam selama ni takleh nak memasak kalau takde peralatan camgini)




Tahukah anda barangan-barangan ini diperbuat daripada batang pokok bambu?? Menarik bukan?  Bambu telah banyak digunakan dan dikomersilkan untuk pelbagai kegunaan bukan hanya setakat buat lemang aje tau...





Tengok ajelah hasilnya kini dengan pelbagai warna dan kaler pastinya ramai di antara kita-kita (kaum ibu) ni suka.




Pelbagai desain dan jenis barangan dapur khususnya boleh di dapati dengan hanya melayari laman sesawang mereka di SINI

Jom Terjah!!




7 comments:

Intan Akma said...

ye ke boleh jadi rajin masak???ke icha yang rajin sebab ingat mainan die..

AyueJean AJ said...

Cantik2... Macam sayang pulak nak guna...
Hehhehehe..

RamRamCute said...

@Intan Akma

Hahaha.... tu ada dua maksud tu akma samaada terlebih rajin nak memasak ataupun dibuat perhiasan aje (sekadar untuk dilihat) ataupun jadi bahan mainan Arissa (masak-masak dia) hihihi......

RamRamCute said...

@AyueJean AJ

Sayang kan nak guna AJ ...alamat jadi perhiasan dapurlah gamaknya...hihihi

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

cantik dan unit..ni xxjd msak nih,wat koleksi.hehe

Mrs Lurve said...

cantik! suka...suka..terus nak terjah

Aziela said...

Wah...kencang nie awak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...