Tuesday, June 28, 2011

BERSIH ke?

Assalammualaikum dan selamat pagi semua,

Diharapkan hari ini merupakan hari yang indah dan ceria buat anda semua serta berbahagia disamping orang-orang tersayang.

Saya ada sedikit pening dan kalut pagi ni sebabkan perkataan ini dah berhari-hari bermain dikepala saya ...jadi pada hari ni saya dah tak boleh tahan dah, nak jugak buat entri pasal perkataan ini. Bukan apa telinga saya dah naik kematu dengar ayat ni berhari-hari.....saya pasti anda semua pun macam saya juga bila....

Masuk blog nampak BERSIH,
Masuk FB nampak BERSIH,
Bukak suratkhabar nampak BERSIH,
Masuk Twitter nampak BERSIH,
Pergi kedai makan dengar BERSIH
Masuk ofis dengar BERSIH

Oleh yang demikian marilah kita sama-sama memBERSIHkan kawasan rumah kita dan kawasan persekitaran agar kita semua bebas dari ancaman nyamuk aedes dan denggi serta serangga yang lain.



Jagalah keBERSIHan negara kita!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...