Wednesday, June 15, 2011

Terima Kasih Kawan-Kawan

Assalammualaikum dan Alhamdulillah syukur,

Sekali lagi saya panjatkan kesyukuran serta ucapan terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi mengikuti saya. Sekarang saya sudah mempunyai 60 orang follower yang sudi nak tengok dan dengar cerita merapu saya. Saya amat-amat berbesar hati dan berbangga kalau nak dibandingkan dengan kawan-kawan otai yang lain semuanya dan beratus-ratus malah ada yang dah beribu-ribu followers.....tapi saya tak kisah, saya tetap bersyukur! Suatu pencapaian yang saya rasa amat-amat saya banggakan.

Pada kawan-kawan, sila berikan tunjuk ajar serta nasihat yang berguna pada saya kerana saya budak baru belajar..cerita dan gaya tidaklah secanggih mana, saje je nak berkongsi cerita dengan semua. hehehhe.....

Sekali lagi terima kasih pada anda semua!!

6 comments:

Belog MTT said...

Happy blogging !! ^^

Rahmah Ram Ram said...

Terima kasih MTT :))

ainnoraini said...

seronokkan ade kawan2kan kat alam maya ni..boleh la bertukar2 citer...

Rahmah Ram Ram said...

Kak Ain: seronok seronok seronok sangat-sangat...Kak Ain Novel M.A.I.D tu best tak? saya baru beli tapi belum berkesempatan nak membacanya.. :s

Aziela said...

tahniah..tahniah... Saya pulak yang rasa seronok bila tengok awak dah ramai follower. Lepas nie mesti lebih ramai yang serbu..wiiii.....

Rahmah Ram Ram said...

Aziela: terima kasih awak.. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...