Sunday, June 12, 2011

Love Is In The Air

Assalammualaikum semua,

Happy Sunday pada kawan-kawan semua. Semoga anda semua sentiasa dirahmati dan diberkati olehNYA serta sentiasa berada disamping orang-orang yang tersayang.

Mood saya hari ini :-









Selamat Hari Ahad!! Oh No! Esok kerja la pulak......

2 comments:

Aziela said...

Ehem..ehem...gi dating keww...hihihihi

Rahmah Ram Ram said...

hihihi...bila dah beranak pinak ni nak dapatkan masa berdua memang payah kan awak? so saturday hari tu barulah saya berkesempatan berdating dengan En Habi tapi tak sempat tengok wayang pun. ktorang pergi makan-makan, jalan-jalan aje berdua. Nasib budak2 tu nak tinggal dengan emak & kakak saya, kalau tidak 'PAYAH'. Itupun tak lama sangat adalah dalam 6 jam itupun 'abang' asyik telefon aje suruh balik. hehehe.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...