Monday, June 20, 2011

SEGMEN JOM BLOGWALKING RAMAI-RAMAI



Assalammualaikum,

Hari ni saya ada membaca satu entri dekat "Ini Kisah Tia" dan saya pun berminatlah nak join jugak manalah tau boleh mengembangkan lagi pengetahuan sambil berkenal-kenalan dengan kawan-kawan blogger yang lain.

Untuk pengetahuan kawan-kawan saya suka sangat-sangat nak menyinggah dekat 3 Blog Pilihan saya hampir setiap hari antaranya:-

1) The Rainbow Journey
2) Ben Ashaari
3) Lulu Pages

Bukan itu sahaja malah saya juga suka menyinggah ke semua belog kawan-kawan saya yang lain yang telah saya follow. Bukan apa, pengetahuan serta penceritaan kawan-kawan yang telah dikongsikan semuanya bernas dan bagus-bagus belaka.

Semoga dengan penglibatan saya didalam entri ni akan dapat menambahkan lagi rakan-rakan blogger saya serta bertukar-tukar pendapat serta berkongsi ilmu pengetahuan.

Salam Kenal Semua.

Sekian.

9 comments:

Aida Omar said...

selamat ber blogwalking beramai-ramai :)

Rahmah Ram Ram said...

Ye aida selamat berblogwalking...hehehe

tia @ Ini Kisah Tia said...

terima kasih sebab join segmen Tia . nanti kita blogwalking ramai2 ;)

ainnoraini said...

jom kite berblogking beramai2...memeriahkan lagi alam maya ni....

♥CiK EmMa♥ said...

terjah dari segmen blogwalking :) nice blog ...follow u

http://cik-emma.blogspot.com/2011/06/segmen-jom-blogwalking-ramai-ramai.html

ann said...

singgah2 sini..salam kenal.. done follow..sudi2 jenguk sini juga yer

http://annyoo6609.blogspot.com/

Nadzirah K. said...

nice blog:)
follow you...
from segment:
http://ceritasana-sini.blogspot.com/2011/06/segmen-jom-blogwalking-ramai-ramai.html

Rahmah Ram Ram said...

Terima kasih tak terhingga pada Cik Emma, Ann dan Nazirah K, juga kawan-kawan yang sudi singgah ke blog saya yang tak seberapa ni.

Salam kenal juga dan insyaallah akan follow kamu semua juga. (dun worry)

isyam mirah said...

mirah jln3 sni..dr blog Tia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...