Tuesday, April 10, 2012

1st Giveaway Miss BaNu & Aziela


Assalammualaikum....




Alhamdulillah jiran sepagar saya kali ini menganjurkan Segmen GIVEAWAY.  Pn. Aziela telah kembali semula dengan semangat yang baru ...... TAHNIAH awak!!

Kali ini, dengan penuh semangat saya menjoinkan diri untuk bersama-sama melayakkan diri untuk Segmen GA anjuran Miss Banu & Pn. Aziela ....

1st GA daripada mereka dan sesungguhnya mereka berdua adalah blogger berbakat besar dan kebanyakkan entri-entri mereka menarik dan sesuai untuk dibaca oleh semua golongan.

Memandangkan GA ini bersempena dengan harijadi mereka berdua, saya dengan ini mengucapkan SELAMAT HARI JADI (IN ADVANCE) kepada Miss Banu dan Aziela.  Semoga kalian berdua sentiasa dimurahkan rezeki dan diperkayakan dengan kesihatan yang sempurna serta berbahagia di samping keluarga tersayang.  

Semoga kalian berdua terus maju dan sukses dalam dunia blogging dan terus mewarnai dunia bloggers di Malaysia ...(chewah macam ayat nak terima 'award' pulak)

Tahniah pada anda berdua. Pada kawan-kawan yang sudi dan mempunyai kelapangan silalah ke blog mereka berdua untuk mendapatkan keterangan lanjut dengan hanya menekan SINI dan SINI.

Tarikh tutup ialah pada 5 May 2012.  Gud Luck Semua!!

9 comments:

aReLaN said...

selamat ber'GA' kak.gudluck ye

RamRamCute said...

Terima kasih @aReLaN

RamRamCute said...
This comment has been removed by the author.
Kancil 8349 said...

good luck....

Aziela said...

Thank you support we all yer wak...terharuu sangat.

RamRamCute said...

@Kancil 8349
Terima kasih Kancil :-))

RamRamCute said...

@Aziela
Awak..saya lagi terharu kerana jiran sepagar saya telah maju setapak lagi dengan berani dan gagahnya membuat GA..saya SALUTE kat awak dgn Ms. Banu...semoga korang berdua terus sukses dan berblogging ye.

Unknown said...

singgah disini :D good luck

sudi2lah join giveaway amer .

http://amercorner.blogspot.com/2012/04/amercorner-1st-giveaway.html

~Cik Sweety~ said...

jogging dari ga azila..salam perkenalan(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...