Monday, April 16, 2012

Bantu Selagi Mampu


Tentu ramai di antara rakan blogger yang mengenali beliau...

Gambar Ehsan dari blog Mazidul Akmal Sidek

Nasib serta kesusahan yang menimpa seseorang tu kita tidak mampu untuk mejangka dan meramalkannya.  Begitulah yang terjadi pada Husni Mohd Rawi atau lebih dikenali sebagai Bob Kuman.

Beliau kini terlantar sakit dirumahnya di Kota Damansara dengan keadaan yang lemah dan tidak mampu untuk bergerak apatah lagi keluar untuk mencari rezeki.

Kepada rakan blogger dan pembaca yang sudi untuk menghulurkan bantuan bolehlah menyalurkan bantuan anda secara terus dengan memberikan bantuan berupa kewangan di akaun Maybank beliau (BOB) Husni Mohd Rawi  @ 1123-7100-7047.

Setakat ini berita yang diterima mengatakan bahawa akaun beliau telah dilaporkan disekat oelh pihak bank atas tujuan keselamatan akan tetapi beliau akan cuba berurusan dengan pihak bank untuk terus mengaktifkan akaun berkenaan.

Pada yang ingin mendapatkan maklumat lanjut sila hubungi En Razali (rakan beliau) di talian 016 231 5812. Dan pada yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sakit dan perkembangan beliau sila klik SINI.

Semoga Allah s.w.t sahaja yang membalas budi baik kalian semua.

2 comments:

mama maman aka yana said...

skrg akaun dia kena block.. why not dia buka akaun bank lain so dpt jugak dia guna duit tuh.. karang msk kat maybank takleh guna buat apa kannn..

RamRamCute said...

@mama maman aka yana yelah kan ..tapi masalahnya macam mana dia nak berjalan keluar nak buak akaun baru dalam keadaan yang lemah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...