Tuesday, April 10, 2012

Habuk dan Sawang

Assalammualaikum semua...

Dah dah semakin berhabuk dan bersawang dah blog saya ni.  Since dah beberapa hari saya tak jengah dan jenguk kerana mood untuk berblogging dah semakin jauh dan menjauh setiap hari akibat dari kesibukan masalah diri yang tak habis-habis yang mana sekejap ok dan sekejap tak ok...adussss.  Payah betul mood "pembawakan" ni.

Apa khabar kawan-kawan blog yang saya kasihi, hopefully anda semua sihat. Macam-macam entri-entri menarik yang kebanyakkannya saya terlepas nak baca, tapi insyaallah saya akan cuba merangkak-rangkak catch-up entri anda semua selagi saya terdaya.

Bukan senang nak mengembalikan mood yang bukan dibuat-buat nak membuat siri jelajah ke semua blog menarik dari kawan-kawan.  Cuma kudrat dan kelapangan agak membatasi dir..Insyaallah lepas ni saya kayuh pelan-pelan ye.

Kawan-kawan jangan kecil hati dan marah ye...saya akan berziarah ke rumah anda juga.  Pada yang sudi meninggalkan jejak ke dalam blog saya yang tak seberapa menarik ni TERIMA KASIH saya ucapkan dan pada yang sudi nak follow berganda-ganda saya ucapkan terima kasih atas kesudian anda mengikuti blog saya ni. 

Semua niat murni anda akan sentiasa di balas dan di berkati oleh ALLAH s.w.t (dah macam ayat  orang politik la pulak kan? hehehehe......)

5 comments:

Fiza Rahman said...

Biasalah tu, mood ni ada pasang dan surutnya.

mrspuex said...

yee..mmg sgt x lrt klo kite tgh dlm mood 'pembawakan' kan??

alhamdulilah fasa saya dh lps..cume bile dh terlalu selera kene kontrol diet plak sbb saya sedikit bergula..hikhikhik..

papepun..just take care ye sis..

Pka Rahim said...

hi..
jemput join segmen pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-feberet-color.html

tq :)

CINTA UNTUK KITA said...

mood mmg tak bleh nk d jgke..

tak ada mood, mmg smpai tak update blog..

tp ble dtg mood, smpai tak jumpa titik taip entri.. hehe :)

Shiema Sufian said...

Alhamdulillah sihat. Mood memang sentiasa berubah rubah. Kalau ada mood tu kan, 2 3 entry update sehari, kalau takde mood 2 3 hari satu entry (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...