Friday, April 27, 2012

Review Segmen Bersama Zamani 84 -BW


Assalammualaikum...



Alhamdulillah...akhirnya saya dengan jayanya telah tamat, selesai, khatam berBLOGWALKING segmen anjuran Zamani 84 yang telah berlangsung dari 17-24 April 2012.

Segmen ini dengan jayanya telah ditutup pada 24hb April 2012 dan telah disenaraikan para peserta yang melayakkan diri mereka bersama-sama bersegmen.  Ramai jugak yang mengambil bahagian. 


Cuma ada beberapa buah blog sahaja yang saya tak dapat buka tak tahulah mungkin link yang diberikan salah atau postingnya dah hilang, atau PC saya ni yang ngok ngek tak boleh bukak...Allahualam......antara blog-blog tersebut:-


1) cikrame-rame
2) anakabah86
3) ceriteramissnurdeelaa
2) milikfairus

Melalui tinjuan dari siri jelajah blogwalking saya, kebanyakkan blog-blog yang mengambil bahagian tidak kurang hebat dan berbakat serta presentasi blog-blog mereka memang memuaskan.  Ada yang letak lagu bagi menghiburkan pengujung (awas jangan berat sangat ye...akak susah nak buka) ada yang letak cursor yang cumel-cumel, kiut-miut dan ada yang letak layout lain dari yang lain..tapi....overall mereka semua memang....

HEBAT BELAKA!!

Tahniah dan selamat bersegmen pada anda semua. Pada yang belum berkesempatan silalah berkunjung ke blog mereka-mereka ini. 

Link boleh dapati dengan hanya menekan INI

SELAMAT BERBLOGWALKING!!

9 comments:

Anonymous said...

selamat bersegmen kak :)

RiEsA said...

mekasih bg link...^___^

RamRamCute said...

@RiEsA
sesame...selamat ber BW

RamRamCute said...

@Rafflesia™
terima kasih dik!

Izwa Kamaruddin said...

baikkkk :)

Unknown said...

salam.wah bestnye bersegmen n berBW.. Xsmpt nk join.bz je..sjk msk blaja nie..xda mse nk fokus blog..kdg2 je BW cari info.

Reena Sidek said...

memang seronok bila BW ni kak walaupun letih... :)

Sha Mohamed said...

kasih pun dah abis buat BW... kasih pun alami maslah yg sama.. yg akak senaraikan tu mmg xle nak buka.. xpasti la kenapa..

Zam said...

Salam~ thanks untuk review segmen ni :)

ada beberapa kesilapan yg dah zam perbaiki, & ada beberapa buah blog yg zam tak dpt jejaki

thanks skli lg ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...