Tuesday, April 03, 2012

Selesai Sudah BW Segmen Nasz: Jom Blogwalking



Alhamdulillah....


dapat dari gugel


Sempat.....sempat..... akhirnya kali ni saya berBW (blogwalking) berziarah ke blog-blog adik-adik manis, cantik, kacak dan macho yang menjoinkan diri dalam segmen anjuran En Nasz kali ni....

Tak sangka saya ramai blogger baru dan lama juga ye yang bergiat aktif dalam dunia penulisan.  Seronok bercerita di alam maya malah bukan itu sahaja kita juga (blogger) dapat bertukar-tukar pendapat dan cerita macam ada sesetengah blogger ayng saya ziarah ada yang bercerita mengenai kisah rutin harian mereka sebagai anak, isteri, pelajar dan sebagainya malahan ada juga yang berkongsi cerita di dalam blog mereka akan tempat-tempat yang mereka lawati (melancong) serta tempat makan menarik untuk rujukan dan pengetahuan kita semua.

Syabas pada blogger-blogger Malaysia semua.  Anda semua memang berbakat.

Dari siri penjelajahan saya dengan berBW setakat ini...overall semuanya ok, kiut miut juga ada sesetengah blog tu saya suka cuma ada beberapa permasalahan yang saya hadapi, akan tetapi, itu bukanlah penyumbang besar pada tuan tanah blog itu sendiri yang penting korang suka cuma pada saya yang saya tak berapa suka dan gemar ketika berBW ni contohnya  ada dikalangan  blogger-blogger yang kreatif ingin menunjukkan kelainan pada blog mereka meletakkan 'word verification' apabila kita (tetamu) datang untuk meninggalkan komen.  

Kalau yang saya boleh baca tu oklah jugak.....ini ada yang saya type beribu lemon pun tak lepas-lepas naik geram saya langsung tak tinggalkan jejak...MAAFlah ye dik! akak bukan sengaja cuma terkadang tu rasa geram pulak dah cuba berkali-kali tapi tak lepas-lepas sebab word tu adakalanya susah nak di baca.  



Cadangan saya, adalah lebih baik untuk disablekan 'word verification' tu dan setkan seperti biasa.  Ada setengah blog tu pula nak carik kotak komen pun tak jumpa maka kenalah tinggalkan jejak dekat shoutbox mereka..nak nampak fancy kot...bagi saya keliru sikit tapi itu bukan masalah besar kot bagi anda..boleh aje kalau suka.


Dan yang rata-rata rasanya ramai yang setkan music background bagi blog mereka dengan lagu-lagu cinta kegemaran mereka.  Orait aje cuma adakalanya PC saya ni bengong ..... almaklumlah fesyen lama tak berapa nak canggih ...terpasang engan kuat sekali lagu itu hingga mengejutkan jiran (meja) sebelah saya...dan adakalanya juga melambatkan loading blog anda ke PC saya ni....huhuhu....tapi kalau korang rasa cantik dan menarik hati korang abaikan aje komen saya ni.....

Apa-apapun saya seronok berBW kali ni...ramai yang saya kenal blogger baru dan lama dan kawan-kawan yang saya selalu berziarah pun ada...

Terima kasih pada anda yang sudi berziarah singgah ke blog saya yang tak seberapa ni. Segala komen ada samaada untuk kebaikan dan salam perkenalan saya sambut dengan hati yang terbuka dan terharu.  Terima kasih pada anda semua.  Tanpa kalian saya tidak akan terus menulis dan menceceh di dalam blog ini.

Di harapkan selepas tamatnya segmen BW ini kita akan terus berziarah dan berutus berita dan mengeratkan silatulrahim sesama kita.

Good luck pada anda semua dan semoga terus sukses.  Terima kasih En Nasz kerana sudi anjurkan segmen ini...semoga di masa hadapan kita akan bersegmen lagi.

8 comments:

Nasz said...

macam ucapan terima anugerah plak saya tengok. hahaha. thanx kak sudi join segmen saya.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

fizafantagiro said...

tak sempat join kak . tp nk join BW jugak lah :p

RamRamCute said...

@NasZ: hahaha..lebih kuranglah tu kira senang sekali harung buat summary kasi senang orang nak baca...hikhikhik :)

@fizafantagirO: tak sempat takpe dik..BW pun afdal gak..singgahlah cantik dan kreatif juga mereka ni...

Eintan Nurfuzie said...

huhu..terbaek...dtg sekali lagi dri segmen abg nasz ♥

dya nasir said...

dya pun tak suka bila ada word2 ni.. tension..bila dah seronok baca entry tpi bila nk komen ada benda tu..

cik violet said...

sy xgemar word verify tu..leceh ;p

Kancil 8349 said...

ndak sempat join

Penjana Minda Strategik said...

Ini Kaki Wayang aka Azri Yerrr..terguna Blog lagi satu punyer akaun..InsyaAllah dalam masa terdekat akan kembali bekerjasama dengan blog akak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...