Friday, April 27, 2012

Kasihan Beliau....



Seakan terkejut apabila membaca artikel ini yang saya baca dari salah satu blogger hiburan tempatan yang amat dikenali ramai.
Berdoa berkali-kali agar semua khabar angin yang saya perkatakan di dalam entri sebelum-sebelum ini adalah tidak benar sama sekali.
Tetapi kalau dah ditakdirkan nasib beliau begitu, maka kita sebagai insan tidak mampu untuk mengelak dan melarikan diri walau dalam apa cara sekalipun.
Apa yang pasti saya amat berharap agar beliau tabah dalam menghadapi apa juga rintangan dan dugaan serta terus kuat bersama anak beliau.
"Kisah rumahtangga pasangan ini sudah berkali kali menjadi bahan bualan para peminat hiburan Malaysia sehingga status sebenar perkahwinan mereka menjadi tanda tanya.
Satu per satu kisah yang kurang enak keluar dari mereka yang rapat dengan aktress popular ini — apatah lagi spekulasi daripada para peminat yang hanya memerhati dari jauh.
Terbaru, aktress popular ini di’katakan sudah mengaku kepada beberapa teman rapat beliau yang mana sang suami kini sudah pun berkahwin lain dan berita yang mengejutkan selebriti itu di’terima ketika majlis hari jadi anak beliau.
Seorang aktivis gossip di forum hiburan popular, Cari menulis yang aktress popular ini pernah mengungkapkan kata kata seakan redha dengan apa yang terjadi kerana perkara yang lebih penting ketika ini adalah anak. 
Memang kena prinsip yang aktress popular ini pegang kalau benar apa yang di’sampaikan kerana khabarnya sang suami pun sudah tidak tinggal bersama — maka tinggal’lah si isteri menjaga & mencari rezeki buat si anak yang masih kecil. Hmm."
Sumber: Rotikaya.com

2 comments:

Puan Kutu said...

ehh betul ke suami beiau dh kawen lain?huhu..

RamRamCute said...

@Puan Kutu

harap-harap tak betullah puan kutu...:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...