Friday, June 08, 2012

Produktiviti Mengurang



Assalammualaikum...

Baru berkesempatan nak apdet blog kerana since pagi menghadapi sesi mesyuarat...huhuhuhu..otak pun ada sedikit biul dan kemalasan tahap melampau menguasai diri ketika dan diwaktu ini.


Thank You Google

Tugasan serta minit mesyuarat bersusun minta di apdet tapi diketepikan dahulu dengan alasan TIADA MOOD atau produktiviti mundur...hehehe suka-suka aje.

Sebenarnya dah towards the end hari Jumaat, maka secara otomatiknya mood pun menjadi malas dan tak nak nak buat sebarang kerja pun kerana hari ini pepagi buta lagi saya dah sampai ke pejabat setting bilik mesyuarat dan pelbagai kelengkapan untuk persediaan mesyuarat tadi.  Jadinya tenaga dah habis digunakan dengan kapisiti maksimum terkejar-kejar..sayalah tuakang ambil minit, sayalah tukang susun cawan, sayalah tukang order makanan, sayalah tukang angkat pinggan lepas miting..semuanya nak kena buat ...pheww penat..tugas ngalahkan sekretari cum tea lady....hahahahhaha

Oh ya! minggu ni merupakan minggu terakhir adik-adik kita bercuti sekolah kan...mesti liat mereka nak naik darjah balik selepas 2 minggu bercuti-cutian...ibu bapa pun mesti penat balik nak getting ready persekolahan anak-anak mereka...WELKAM BACK TO SKEWL!! Jalanraya mesti jam balik dan sesak tahap gaban. huhuhuhu........

Apapun selamat berhujung minggu ye kawan-kawan, masih ada lagi pasangan yang mengadakan majlis perkahwinan di hujung-hujung cuti sekolah ini kan..so selamat pengantin baru juga pada mereka semua.


2 comments:

Unknown said...

eh, minggu depan dah sek ye ... :P

maszull said...

assalamualaikum Rahmah...betul tu sekolah akan dibuka semula mula la keadaan jalan jem balikkan...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...