Monday, September 24, 2012

Besar Ke?


Assalammualaikum ....



"Astaghfirullahilazim ... besarnya". Itulah kata-kata yang terkeluar 'first impression' orang tengok saya.  Persoalannya betul ke perut saya ni besar? Kesian saya...

Takut pulak nak tengok dan berdebar-debar rasanya nak menunggu tarikh, masa dan harinya.  Dengar pelbagai rasa dan pengalaman mereka buatkan diri saya semakin hari semakin tak keruan selagi tak bersalin. (macamlah baru bersalin anak pertama) tak kisahlah kan apa orang nak kata dan yang pastinya setiap kali mengandung, kita semestinya kita akan mengalami pengalaman yang berlainan dan tak sama.

Harapan semoga semuanya selamat. Biarlah apa pun orang nak kata. Janji anak yang saya kandung ini sihat dan selamat semuanya. Amin.....


11 comments:

Mira Adzlia said...

btl tu..bsr ke kcik, yg pting bby & ibunya sihat :)

Tentang Kita said...

saya setuju dgn mira..tak kisah la perut besar atau kecik...yg penting akak dan anak akak sihat hendaknya...

:: Mrs.Eady :: said...

semoga dipermudahkan semuanya kak..

SHAHZEE said...

tah2 unexpected twin haaaa
semoga semuanya selamat ye kak..

maszull said...

assalamualaikum rahmah...yer la betul tu kecik besar janji kedua2nya selamat kan...:)

alin said...

yang penting semuanya selamat..

Rahmah Ram Ram said...

@SHAHZEE

Shahzee dh scan confirm satu aje...hihihi

Rahmah Ram Ram said...

kawan-kawan rasanya memang kulit perut saya ni tebal jadi bila mengandung perut naik membuat2 di tambah lagi lemak kot..tu yg ornag ingat macam mengandung twins...tapi takpelah asalkan semuanya selamat.

Terima kasih semua :-)

Aziela said...

Insyaallah semuanya akan baik2. Alahai...tebal2 kulit pun, lepas habis pantang elokkk jer selim melim semula...

..::..aRe-Na..::.. said...

waa,best nyer nak dpt baby baru..betul2,kali pertama ke kedua ke @ seterusnya..perasaan takut tuh pasti ada kan....apapun smg dipermudahkan sumenya..amin:-)

Rahmah Ram Ram said...

terima kasih !aziela dan @are-na sebab sudi singgah sini... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...