Friday, September 07, 2012

Oh Anakku....


Assalammualaikum...

Entry tak berapa nak menarik beberapa minggu ni disebabkan kekalutan dan kepenatan saya bekerja di pejabat dan membuat kerja SHIFT di malam hari. 


Si kecik lately ni tak berapa nak sihat dia demam dan tak tidur malam jadi kami suami isterilah yang bergilir-gilir menjaga beliau baik dari segi sponging dan memantau suhu badan beliau yang ada kalanya naik mendadak panas dengan sesuka hati tidak mengira waktu.  Dan ada kalanya bukan main sejuk hingga beliau menggigil-gigil kesejukan.

Penat, letih dan kurang tidur tu biasalah kalau dah beranak pinak kerana kerisauan melanda diri apabila sang anak tidak berapa sihat dan muntah-muntah sambil merengek-rengek tak sedap badan.

Akibatnya penangan bila dah kerja SHIFT malam tanpa tauliah bila masuk kerja di waktu siang hari mata pula dah naik pejam terkebil-kebil macam ayam. huhuhu....nak buat macam mana?? Bila sang anak sakit semua parents akan susah hati...

Semoga pwincess kami akan recover dengan cepat dan dapat bermain seperti sediakala.

GET WELL SOON ICHA!

9 comments:

fiza said...

Comel & bergaya. Smoga cepat sembuh.

:: Mrs.Eady :: said...

amboiii dia cantik dan comel! :)

Maria Menado~ said...

aaminn. semoga dia sembuh. bertuah dia dapat ibu ayah penyayang. ade sesetgh tu ambil mudah demam budak2.. itu yg berat.

Azian Elias said...

dah namanya mak ni kan.. anak mengaduh sikit pun kita susah hati... now alhamdulilah anak2 i dah besar2 semuanya.. sakit pun sesekali je..

maszull said...

assalamualaikum rahmah....semoga cepat2 sembuh yer musim sakit la skg ni...

hari ni bila mama BW tadi semuanya banyak n3 kurang sihat harap semuanya cpt2 sihat...

lady scooter said...

anak sy pon tak berapa sihat...hope they will get well soon..

wahida said...

amboi...bergaya betul anak dara akak ni...comel!!


semoga cepat sembuh ye icha!!

Outbound di malang said...

Nice blog :)lucunya :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

SHAHZEE said...

get well soon icha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...