Monday, February 20, 2012

Mekasih En Habi....



Kembali bersiaran......

Sebenarnya, entri ni dah lama saya karang tapi tak publish-publish lagi sebabkan beberapa hari lepas bz tahap melampau dan bila dah ada kelapangan terlupa pulak akan kewujudan entri ni dalam draft box saya...

Kisahnya takdelah gempak mana pun cuma nak cerita dari kisah sambungan dari cerita percutian kami  ke Singapore baru-baru ni...(tak sudah-sudah kan...)

Kawan-kawan....

Kita ni kalau dah namanya perempuan kan..tak sah kalau tak membeli segala macam mak nenek dekat memana yang kita pergi nak nak kalau ke Singapore terutamanya orang yang gila membeli macam saya ni dan nak dijadikan cerita akhirnya saya dengan jayanya telah berjaya mendapatkan sesuatu yang menjadi idaman saya selama ini dan rasanya semua wanita diluar sana idamkannya juga ......

Nak tahu apa dia............

Inilah dia "THE COACH SIGNATURE COLLECTION". Saya (En Habi) beli belanja dengan harga SIN$*** .....hehehehhe...(asyik nak mengena aje).

 Gugel


Terima kasih berjuta-juta, berlemon-lemon, berpuluh-puluh, beribu-riban kali pada En Habi sebab sudi sangat-sangat menghadiahkan henbag idaman pada saya yang lebih kurang dalam gambar ni ler cuma fabriknya yang abjad "C" tu lebih kecil dan banyak ...... (gambar actual tak sempat nak ambil)

So meaning orang perempuan (saya ler) kalau bercuti ke mana-mana memang tak sah kalau tak berbelanja...yang pastinya jangan bagi saya tengok dan nampak mana-mana yang tulis SALE ye...sebab saya elergik.  Terima kasih tak terhingga sekali lagi pada En Habi kerana sudi berbelanja untuk saya untuk mendapatkan henbag idaman saya.

Suka...suka...suka....sukaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat-sangat!!

7 comments:

fiza said...

Bestnya dpt coach ☺☺

mama maman said...

besh...besh.. ai nih masih berangan2 je nih.. hahaha

Cik Rose Cute said...

bestnya...untung dapat suami memahami hihihi

Lida Rahim said...

bestnya dpt benda yg kita nak.. nak pulak org belanja lg dabel suka :)

:: Mrs.Eady :: said...

tumpang suka jugak :D

nur chahaya abadiey said...

salam..bestnye dpt brg peberet..hehe

tumpg heppy gak larh .. :D

Eryati said...

wah..bagusnya dia dpt coach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...