Sunday, February 19, 2012

Rongeng

Assalammualaikum....


Selamat hujung minggu kawan kawan. Pasti anda semua bz dengan keluarga serta pasangan masing masing kan dan sibuk menguruskan pakaian anak anak yang akan kesekolah esok.


Kami anak beranak ni sibuk beronggeng dekat karaoke nak kasi anak anak release tension lepas sibuk buat kerja sekolah seharian tadi.


Pasti anda semua pun ada membuat sesuatu yang bermakna dan memorable pada yang tersayang kan.


Selamat berhujung minggu semua.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

wahhh....silap2 da besa nnt ank tu jd pnyanyi lak...hehehe

Rahmah Ram Ram said...

@Si BuDaK KaChAK: ish tak maulah dik...biarlah jadi manusia yang berguna pada masyarakat dan negara. Takmo aa jd penyanyi. Tak bagus.

aReLaN said...

hahahaha...bestnya karok ngan family.saya dah lama tak karok2 ni.takde geng cam dulu nak jalan wiken sama2.wuuuu

Aziela said...

bestkan, sekali sekala dengan keluarga bergembira...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...