Wednesday, March 07, 2012

Penghargaan Kepada Blog Kaki Wayang



Assalammualaikum semua...

Jutaan terima kasih tak terhingga kepada Sdra. Azri aka blog Kaki Wayang kerana sudi bertukar link dengan saya. Dan since beliau sudi menempekkan RSS link saya di dalam blog beliau, Alhamdulillah saya panjatkan kesyukuran kerana ianya membuahkan hasil.  

Impak dari pertukaran link tersebut ada follower dan pengunjung yang datang dari blog Kaki Wayang datang menyinggah ke blog saya.  Tak sia-sia beliau membantu saya, blogger baru nak naik dan berjinak-jinak dalam dunia penulisan ni.

Saya berbesar hati dengan blog saya yang dulunya suam-suam kuku kini ada juga yang sudi nak menyinggah serta mengikuti perjalanan blog ini.

Sesungguhnya semoga Allah sahaja yang sudi membalas jasa baik Azri dan anda semua.  Semoga niat murni Sdra Azri akan sentiasa di berkati.  Semoga beliau terus sukses di dalam dunia penulisan blog dan berjaya dalam apa jua bidang yang beliau ceburi.  Sentiasalah memberi tunjuk ajar pada kami blogger-blogger baru yang nak berjinak-jinak ni ye.  Segala tunjuk ajar serta tips yang diberikan akan dimanfaatkan sebaik mungkin untuk tujuan pemulihbaikan blog ini dari semasa ke semasa.

Segala komen serta kritikan anda sebelum ini di dalam segmen BA baru-baru ini juga akan saya ambil perhatian dan perbaikinya untuk kebaikan kita bersama.

Terima kasih tak terhingga sekali lagi pada anda semua.  

Pada anda yang ingin membaca entri "Penghargaan" daripada Kaki Wayang sila klik di SINI

10 comments:

Aziela said...

Tahniah... You really deserve it.

Anonymous said...

terima kasih sudi singgah ke blog saya dan memeberi kritikan yang membina awak punya blog OK dan kemas

fizafantagiro said...

bagus kan kalau sesama blogger saling membantu =) apa pun .. blog akak mmg terbaek =)

fizafantagiro said...

kak , saya rasa blog akak penah la masuk majalah .. tp xingat majalah apa ..

RamRamCute said...

@fizafantagirO: majalah apa tu fiza? erm...akak ni ketinggalan zaman ke? tak tahu lak pulak bilanya? huhuhu...kalau fiza ingat cakap ye?

Kaki Wayang said...

Hahaha nampaknya tuan punya blog sendiri tak tahu yang dia pernah masuk majalah..untuk pengetahuan akak..akak pernah masuk majalah InTrend..patutlah tetiba ramai yang komen dan Alexa Ranking pon naik...

Akak ni saje letew..

BTW jap lagi azri balas artikel penghargaan ini..

RamRamCute said...

@Kaki Wayang: Azri..serius akak tak tahu pun..memang buta info...TOLONGLAH bagitau InTrends bulan berapa..akan akak carik selagi x dapat..

Janganlah macam ni..bagilah tau dekat akak yang BLURR ni...huhuhuh

dya nasir said...

tahniah kak..
dya memang suka singgah sini..tp kdg2 suka jd silent reader..hehe

Kaki Wayang said...

Nanti saya carikan yer kak...

Wahhh ada surat penghargaan lagi..kalau boleh nak SIJIL PENGHARGAAN leh?

InsyaAllah akan datang kita akan bekerjasama lagi..dan Azri nampak RSS Azri masih wujud dalam blog akak..wah tak leh nak berpisah ke? hehehe..TQ sokong Azri...

Nanti peluang akan diberikan pada Kak Rainbow pula..jiran sepagar tapi pagar jauh-jauh..hehehehe

RamRamCute said...

@Kaki Wayang: bukan senang nak dikeluarkan...banyak tunjuk ajar yang awak berikan pada akak..so akak ambil keputusan untuk remainkan lagi RSS link awak untuk seminggu ni. Tanda ucapan terima kasih akak pada awak. Izinkan ye.

Yeay...Pn Aziela pula akan diberikan peluang ...tahniah. Semoga lepas ni @Aziela akan terus bersemangat untuk berblogging :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...