Saturday, October 01, 2011

Babai September Welkam Oktober

Assalammualaikum....


Sekejapan masa terbang berlalu pergi tanpa kita semua sedari, umur, masa dan waktu berjalan dengan pantas sekali.

YE!! Bulan Oktober adalah bulan yang sungguh istimewa bagi saya kerana terlalu banyak memori yang terjadi di dalam bulan Oktober, sedih, suka dan duka menjadi penawar serta penguat di dalam hidup saya...sekejap aje, pejam celik, pejam celik kita semua sudah sampai ke penghujung tahun 2011.

Pada mereka yang telah dilahirkan dalam bulan ini, mesti anda mengetahui karakter anda bagaimana kan?

Bagi diri saya, saya boleh mendiskripsikan tentang diri saya sebagai seorang yang:-

Suka orang yang sayang pada saya, Saya suka berbual(dengan orang yang saya selesa dan kenal), Kadang-kadang suka ambil jalan mudah, Sangat menawan dan sopan santun, Kecantikan luaran dan dalaman (ermmm...tak puji pun dah ada dalam Rahsia Bulan Kelahiran tu), Tidak pandai berbohong dan berpura-pura (sememangnya), Mudah rasa simpati (tapi tiada pengiktirafan pun), Baik dan mementingkan kawan (selalu berkecil hati dengan mereka juga kadang-kadang), Sentiasa berkawan, Hati saya mudah terusik tetapi rajuknya tak lama, Cepat marah (asyik naik angin aje), Macam pentingkan diri sendiri(kadang-kadang aje), Tidak menolong orang kecuali diminta(kekadang aje), Suka melihat dari perspektifnya sendiri, Tidak suka terima pandangan org lain (tak jugak, kadang-kadang aje), Emosi yang mudah terusik, Suka berangan dan pandai bercakap, Emosi yang kelam kabut (jiwa kacau kadang-kadang tu), Daya firasat yang sangat kuat, Suka melancong (seronok),bidang sastera dan seni(peberet sabjek time sekolah tu), Pengasih,penyayang dan lemah lembut, Romantik dalam percintaan, Mudah terusik hati dan cemburu, Ambil berat tentang orang lain, Suka kegiatan luar, Orang yang adil, Boros dan mudah dipengaruhi persekitaran, Mudah patah semangat, Suka berhibur, Suka membeli-belah (itu sudah semestinya, Boros dan mudah dipengaruhi persekitaran (pantang ada duit asyik beli novel aje), Kuat cemburu (Memang dengan suami ler), Seorang yang Adil, Suka kegiatan luar(suka jalan-jalan).

Adakah anda juga sama seperti di atas??

Selamat Berhujung Minggu Semua......

2 comments:

Kancil 8349 said...

walaupun tidak mengetahui bila tarikh lahir kamu. Kancil nak mengucapkan selamat hari lahir

Rahmah Ram Ram said...

Alahai...so sweet of you Kancil 8349..Terima kasih di atas kesudian ucapan tu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...