Wednesday, May 30, 2012

Arghhh!!!! Sedapnya Kalau............


Saya dilanda dengan mood keMENGANTUKan di tahap yang melampau hebatnya..........

Oh tidakkkkk!!!!!

google

Di saat begini orang buat apa pun saya tak heranlah.....janji saya boleh TIDURRRRR!!

9 comments:

fizafantagirO said...

hihihi .. tido je kak :p meh ambik bantal ngan fiza :p

CINTA UNTUK KITA said...

huhu tak pyh tahan2 lagi kak.. lebur je..:)

Rahmah Ram Ram said...

@fizafantagirO

dah terlelap dh sekejap tadi naik senget benget tudung ni dibuatnya...dh tak kira bos lain lalu lalang dh..janji bos sendiri takde heheheh :)

Rahmah Ram Ram said...

@CINTA UNTUK KITA

sempat lebur dh dik..tak tertahan-tahan lagi dah mata ni..tak boleh dibuat bukak dah..kena pejam jugak..

Rafflesia™ said...

ye.. saya boleh tido atas roti tu.. hihihi

kalau petang tadi hujan2 mmg sedap dpt lelap kak :)

Kak Aya said...

saya pun kerap tertidur sebegini, sejak berat badan meningkat memang senang aja nak terlelap

Shazana Hanis said...

hahaha..nice entry :) cumil!

::CIK LYNN:: said...

hehehe....smpai cmtu skli...=p

Saya Disini said...

bestnye tido

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...