Monday, May 07, 2012

Blog Pilihan Zamani 84



Terima Kasih tak terhingga pada Zamani 84

Alhamdulillah di atas kesudian menjadikan blog ini sebagai pilihan.....sungguh-sungguh terharu dan tak terhingga ucapan terima kasih saya kepada Zamani dan kawan-kawan blogger semua. 

Tanpa kalian semua siapalah saya dalam dunia blogging ni. Terharu, Gembira dan seronok sambil bersyukur kehadrat ilahi atas kesudian anda semua singgah dan memberikan komen-komen yang membina pada blog saya untuk kebaikan kita bersama (perasan macam dapat award ahah.....)


Pada peserta lain Good Luck Insyaallah selepas ini rezeki anda pula.....  Kerana sudah semestinya blog anda merupakan blog yang hebat-hebat belaka selain comel dan canggih serta amat sesuai sekali untuk dibaca dan menyinggah.  Serius kebanyakkannya rata-rata memang saya suka dan jika berkesempatan memang saya takkan MISS untuk menyinggah.



Selain itu saya ucapkan terima kasih juga pada Whitey Mommy yang sudi menyumbang idea mendesign blog saya ini dan juga kesudian beliau melayan kerenah saya.


Keratan dari blog Zamani 84

Pada yang belum berkesempatan, sudi-sudikanlah menjengah ke entri ini di SINI.

 Selamat Berblogging semua!! 





20 comments:

Aziela said...

Waaaahhh...TAHNIAAHHH!!! Kenapa saya baca, saya pulak yang seronok..hahahhahaha. Tersengih memanjang..mcm lah blog saya yg dapat...hihihi perasan. Tp blog awak pun saya buat mcm rumah sendiri dah..tu yg seronok sangat tu... Tahniah wakk...

RamRamCute said...

@Aziela
hihihi...u are alwiz welcome my friend. Awak kan sifu saya..banyak ajar saya pasal blogging. tq awak...blog awak pun hebat juga. kita kan sepagar...hihihi

Eyqa Hasnan said...

waahhhh ! tahniah :)

Syaz said...

tahniah!! :)

Unknown said...

tahniah kak ram....bila ada org yg menhargai blog kita sudah pasti kita rasa sgt terharu kan..

Hazwani Harun said...

tahniah..nice blog =)

Nasz said...

wah..tahniah. semoga terus sukses lagi dan memperbaiki lagi blog ye? hehehe.

Anisa Anuar said...

dtg dr blog zamani84...tahniah dr saya

Anonymous said...

tahniah kak... -.-

* bukan BE yg tu kak. syieda silap paham. itu cume klik2 je..sob2.. @_@

Zam said...

Singgah sini dr blog Zamani84 gak.. hehe ;)

Tahniah ye Kak Rahmah :))

RamRamCute said...

@Zamani

Terima kasih atas pemilihan ini Zamani..semoga awak terus sukses dan maju sebagai seorang blogger :))

RamRamCute said...

@keli menari

Tq dik!

RamRamCute said...

@Rafflesia™

owh takpe..tq dik bagi sudi singgah sini..

RamRamCute said...

@ANISA

Terima kasih ye Anisa :)

RamRamCute said...

@NasZ

Baekk. Terima kasih En Nasz..sudi-sudikanlah beri tunjuk ajar ye.

RamRamCute said...

@Hazwani Harun
Tq Hazwani

RamRamCute said...

@Masz Sidek

TQ Masz atas kesudian menyinggah dan tinggalkan komen di sini...jemput datang lagi ye :)

RamRamCute said...

@Tentang Kita

Mekasih jemput datang lagi...

RamRamCute said...

@Syaz

Tq Shaz!!

RamRamCute said...

@Eyqa Hasnan

TQ Eyqa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...