Friday, March 30, 2012

Owh Katakan Tidakk!!



Apa betul ke ni??

Apa benar apa yang dikatakan oleh bloggers ini??

Saya pernah menulis artikel mengenai kisah rumahtangga artis ini dahulu di SINI, tetapi tidak berharapkan agar sesuatu yang buruk dan tidak sedap dari terus berlaku dan berlarutan tetapi.........

Besar harapan saya agar semua itu tidak menjadi kenyataan dan hanya gossip serta khabar angin sahaja.  Betapa saya meminati dan mengagumi aktress ini kerana bakat yang beliau ada serta kecantikan beliau yang sungguh menarik di mata saya.  Sesungguhnya saya sebagai peminat amat mengharapkan yang terbaik di dalam perkahwinan mereka hanya demi anak mereka yang comel dan cantik.

Antara perkhabaran yang saya baca melalui laman blog ini mengatakan "Si suami ini dikhabarkan sudah pun bernikah dengan kekasih dari tempat kerja yang sama sebelum ini dan lelaki ini kini banyak menghabiskan masa bersama isteri baru — soalan dari kami, apa status aktress si isteri pertama?"

Untuk membaca artikel berkenaan dengan lebih lanjut sila klik SINI

Jikalau perkhabaran ini benar, maka saya berharap agar aktress berkenaan terus tabah dan kuat menghadapi cabaran serta dugaan ini demi masa depan anaknya yang tercinta.

4 comments:

Munn Jaafar said...

fuhh...erra kan...biar betul??? isy3..

Fiza Rahman said...

Harap2 gosip jer lah. Saya pon baru tau bila baca blog akk. Kalau betul lah...kesiannya aktress tu.

IeraAzizi said...

hye dear..dr segmen nasz....i follow k....keep in touch =)

MAY said...

wah..bergosip..siape artis tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...