Thursday, September 15, 2011

Sticky Post: Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum semua...





Di kesempatan ini saya sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada semua sahabat blogger yang saya hormati. Semoga anda semua gembira berhari raya bersama keluarga, sanak saudara tercinta.

Pada yang memandu pulang ke kampung, berhati-hati memandu dan sentiasa ingat orang tersayang.

- Posted using BlogPress from my iPhone

16 comments:

sherotpetot said...

selamat hari raya :p

Marina said...

selamat hari rayer!pandu dengan selamat..

Rahmah Ram Ram said...

Selamat hari Raya Sherotpetot dan marina...berhati-hati memandu... :)

Alisya said...

salam lebaran...alisya follow kembali..

Kaki Wayang said...

Dah ada dapat ckit tak kak kat Nuffnang?

- abdul hadi abdul muti - said...

selamat hari raya kak rahmah!!

Rahmah Ram Ram said...

Terima kasih Alisya dan Abdul Hadi , Selamat Hari Raya!

KW: adlah kenaikan 25 sen lagi since hari tu tapi x byk sgt. Kena gigih usaha lagi apa2 pun alhamdulillah :)

Kaki Wayang said...

Alhamdulillah..teruskan yer..akak kene update more lagi..ape-ape hal azri bantu..

Heidi Shafiq said...

Salam Aidilfitri.. :)

BeloG MTT said...

Selamat hari raya untuk sis sekeluargaaa.. :)

ainnoraini said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin...

adila idayu said...

selamat hari raya...

jom join GA ni...
http://adilaidayu.blogspot.com/2011/08/ummi-1st-lucky-draw.html

anda ditag

Kaki Wayang said...

Mmmm Kak..apa kata kita join segmen ni..azri promosi blog akak..akak promosi blog azri?amacam?

http://www.nuffnang.com.my/blog/2011/08/26/nuffnang-celebrates-blogday/

Akak baca dulu dan fahami eh..

Rahmah Ram Ram said...

Adila & Azri : mohon maaf coz aka tak sempat nak membalas komen awak. Laa ni baru ada kesempatan. Rasanya tak sempat dah nk menjoinkan diri. Atau masih ada kesempatan lagi? Kalau tak, Insyaallah lain kali jgn lupa buzz akak ye.

Farahin Ahmad said...

Selamat Hari Raya kak!

Follow sini juga..

Entri menarik untuk bacaan akak-->

http://farahdiesel.blogspot.com/2011/07/nak-anak-anakadik-adik-pandai.html

:)

iMBobo said...

salam lebaran :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...