Monday, September 26, 2011

Kan Dah Kata. . . Kalau Dah Namanya ULAT

Assalammualaikum . . .

Kali ni saya nak post up novel terbaru yang saya beli wiken baru ini untuk dijadikan koleksi peribadi saya.

Poyo aje kan? Takpelah saya saje je suka nak apdet peduli hapakan!

Inilah dia. . . Wiken saya yang dihiasi dengan 'jelingan manja' dari En Habi kerana membeli buku ini. Dalam erti kata lain ayat En Habi "cuba beli buku agama ke? Buku macam mana nak jadi isteri solehah ke, jadi isteri dan ibu mithali ke? Ini balik-balik novel "CHINTA" (suara ditekankan sikit) buku yang hari tu pun tak habis baca lagi". . .hehehehe. . . .

Dah MINAT nak buat macam mana? Buku agama pun ada baca jugak En. Habi hihihi. . . .cuma jarannggg-jaaarrraaanngg. . . Insyaalah lepas ni saya beli jugak.
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

BeloG MTT said...

Dulu MTT suka baca novel tapi sekarang ni jadi makin malas.. Hehe Novel novel lama pon tersimpan dekat rak buku jer.. :D

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

Best baca novel....

Rahmah Ram Ram said...

Belog MTT: memula tu memang malas nak membaca sebab dengan adanya 'sibudak kecik' memang tak dan nak membaca tapi akak selalu start menilik novel lepas atau setiap kali 'sibudak kecik' tidur kalau tidak erm....alamat habis mukasurat novel tu kena koyak.

miss Normala Norfiqz: Memang betul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...