Monday, September 26, 2011

Segmen : Pencarian Bloglist Blog Fahuna

Assalammualaikum kawan-kawan,

Tengah borink tak tau nak setat kerja yang mana satu ni saya nak menjoinkan diri untuk berSEGMEN.


Haa...nampak tak banner atas tu?? Kali ni Cik Adik Manis ni... Akak panggil Fahuna lah ye ada menganjurkan segmen untuk pencarian bagi bloglist beliau. Apalah salahnya kita sertai ye tak? Saje-saje nak berSEGMEN apa salahnya.

Syarat-syarat yang ditetapkan ialah seperti berikut:-

1-Follow blog Fahuna.
2-Buat satu entry tentang segmen ini.
3-Letakkan banner di dalam entry anda.
4-Anda boleh tag beberapa rakan bloggers anda (ini 'optional' , tak buat pun tak apa)
5-Kemudian , letakkan link entry anda di kotak komen di bawah.
6-Tempoh contest ini bermula 20 September - 27 Oktober 2011
*mungkin akan berubah mengikut keadaan*

Cara-cara Pemilihan :

-Beliau akan memilih beberapa blog untuk dimasukkan ke dalam bloglist beliau.
(Jumlah blog bergantung kepada contestants segmen ini)
-Beberapa blog yang bertuah juga saya akan letakkan banner blog anda di dalam blog saya selama sebulan.
-Kesemua contestants yang tidak terpilih tetap menjadi bloglist blog saya , tetapi link blog anda akan diletakkan di tab yang lain manakala yang terpilih akan diletakkan di page utama.

Bagi kawan-kawan yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut serta menziarahi laman sesawang beliau bolehlah tekan SINI.

JADI APA TUNGGU LAGI?? Marilah kita sama-sama menjoinkan diri.

Tapi sebelum tu saya nak mengetag rakan blogger yang saya sayang iaitu:-

1) Pn. Aziela
2) Pn. Suriani Azwan

So kawan-kawan yagn saya sayangi, bila anda FREE joinlah segmen adik kita ni bukan apa dapat juga kita memeriahkan lagi suasana...

Selamat BERSEGMEN!!

1 comments:

suriani azwan said...

ok akak..xpa ja tag...thanks tau tlg vote..kalo rajin tolong promote jugak ye kat blog akak...chance nak menang adiah saguhati tu da...heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...