Wednesday, July 25, 2012

GIVEAWAY SALAM RAMADHAN 2012


Asssalammualaikum...



Di kesempatan ini saya inginlah juga memeriahkan lagi segmen GZ anjuran adik kita Cik Bintang pemilik blog laylaluckystars.blogspot.com.

Pada kawan-kawan yang ingin memeriahkan lagi segmen ni bolehlah beramai-ramai memberikan support kepada beliau dengan hanya menekan SINI.  Tak susah, senang aje lagipun bukan senang nak bagi hadiah menarik.....

Antara syarat-syarat penyertaan:


1) Buat entry dgn tajuk GIVEAWAY SALAM RAMADHAN 2012
2) Buat entry mngenai " MAKANAN YANG SAYA SUKA MAKAN BILA BERBUKA"
    (Saja2 wat entry dgn kndungan mcm ni, 
supaya dpt juga tgk selera brbuka rakan2 ape ^_^ )
3) Hantarkan link entry tu di komen entry ini beserta NICKNAME 
4) Tamat bila2 masa slps 2 mnggu dr skrg


Oh ya! kalau tanya saya bab makanan apa yang paling saya suka ketika berbuka puasa ialah antaranya Murtabak dan Kuih Tepung Pelita. Itu semestinya akan saya beli ketika bulan ramadhan..sedap tau.

Oleh itu kawan-kawan jom kita segera memberikan support kepada adik kita ni...JOM ramai-ramai.

5 comments:

maszull said...

assalamualaikum rahmah...selamat bersegmen yer...:)

Aziela said...

nak joinlah wak... Awak..saya tag awak utk contest Atok tu ekk...

RamRamCute said...

@maszull

terima kasih mama... :-)

RamRamCute said...

@Aziela

Baeekkk!! :-)

Cikbintang said...

terima kasih sis join GA cikbintang yg kecik ni =)

eh2 tepung pelita sedap!!!! kalau lebut lg sedap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...