Tuesday, July 31, 2012

Promosi Sana Sini....


Assalammualaikum....

Arghh...lambatnya saya apdet entri hari ni..dek kerana kesibukan membuat tugasan pejabat.  Alhamdulillah dapat dan sempat juga menempekkan entri yang tak seberapa ini untuk dikongsikan bersama kawan-kawan. Jadilah daripada takde kan? sesungguhnya mood nak menaip entri dan bercerita di bulan-bulan puasa ni memang agak mencabar bagi saya.  Dahlah tak cukup tidur sebab pulang lambat semalam, saya hanya berbuka di pejabat sahaja..huhuhu..takpelah sekali-sekala.

Oh ya! bulan-bulan puasa ni memang banyak kita tengok promosi di merata-rata tempat baik dalam akhbar maupun majalah. Bukan aje promosi jualan murah kain baju hari raya malahan buffet ramadhan juga kemain ligat jugak.   Berbukalah di mana sahaja di hotel-hotel di sekitar Kuala Lumpur atau di luar KL dan pastinya mereka menyediakan juadah buffet berbuka yang boleh tahan hebatnya.  Restoran-restoran juga ada menyediakan buffet juadah berbuka begitu juga restoran makanan segera.  Yang penting ONGKOSnya perlu ada juga.  Takde duit tak boleh nak cerita kan.......

Di sini saya sempatlah juga menempekkan beberapa info dan maklumat mengenai promosi-promosi yang sedang berlaku di sekitar Kuala Lumpur sepanjang bulan Ramadhan ini.  Pada mereka yang malas nak memasak dan makan di rumah apa kata sila-silakanlah membuat tempahan ye. Ini hanya sebahagian aje tau..selebihnya kena surf-surf juga... 








Sumber dari Cik Google


Peringatan kawan-kawan, janganlah kita terlalu taksub memikirkan kemana destinasi nak berbuka aje, amal dan ibadah di bulan puasa ni kena seimbang juga (mengingatkan diri sendiri juga)

Selamat Beramal dan Berpuasa!!

7 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

baik lah kak..

Cik Rongoks said...

woooo..banyaknye promosi ^^

MAY said...

bkak pose kat umh je..sng.hihi..dgn bdn yg cpt letih ni..x mmpu nk merayap jauh2 utk bebuke..

Mira Adzlia said...

mmg sy ngah srvey tmpt bukak pose yg best2 & mrh nih..hehe....nk buka rmai2 yg kengkwn...hihi ;)

Nazayiena said...

Bykkan promosi2 sempena ramadhan dan raya yg akan dtg.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ramlah..dtg dari umah izwa.Biasa la klu bulan Ramadhan..byk promosi tpt2 berbuka puasa,sekali sekala leh la g kan...

K.atie pon nk promosi gak ni...pemanggang ajaib.Mai la singgah...

SHAHZEE said...

bulan posa tahun ni dah berazam nak masak utk berbuka:)
buat masa ni x penah mis lagi la hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...