Wednesday, July 20, 2011

Saya Dapat Award Lagi!!

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah syukur kepada Ilahi kerana saya masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas dibumi Allah yang indah ini serta dapat bersama-sama menyerikan lagi dunia bloggers ini bersama rakan-rakan blogger yang lain.



Saya rasa sungguh-sungguh bertuah kerana telah diberi penghargaan daripada rakan-rakan yang saya sayangi antaranya daripada En. Kaki Wayang sampailah ke Cik Niena Pengembara Ilahi. Sungguh mereka bukan sahaja memberikan saya semangat untuk terus berkarya serta memberikan input-input menarik didalam dunia blogger ini.

Terima kasih sekali lagi pada Cik Niena Pengembara Ilahi kerana menghadiahkan saya Stylish Blogger Award. Rasanya macam tak layak nak dapat tapi terima kasih tak terhingga sekali lagi ye...

Pada rakan-rakan blogger lain saya nak tag juga anda-anda boleh? dan kepada yang takde dalam senarai tu jangan marah anda juga tergolong sama, tidak akan saya lupakan nasihat serta komen yang bernas dari anda semua....

Dengan ini terima kasih saya ucapkan kepada blogger:-

Aku Dan Realiti

Kaki Wayang

The Rainbow Journey

Lyn At Home Bakery

Sekadar Satu Coretan


DAN JUGA KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN BLOGGER SAYA.

4 comments:

Aziela said...

Definitely agree with this award. You really deserve it. Congrats...

Elih Japahar said...

Tahniah! thanks utk promote blog sy..awk mmg berhak :)

Kaki Wayang said...

u deserved it..i think all our friend who is came here will say..wow..stylish blog..

QasehnyaRania said...

salam ..sis, pu3 da tag sis tok masuk Ga...sila terjah N3 pu3yer...jom_jom_jom

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...