Tuesday, July 12, 2011

My Beauty & Health Supplements

Assalammualaikum semua,

Sekadar untuk berkongsi pengalaman dan rahsia kesihatan dengan semua blogger-blogger yang cantik-cantik di luar sana.

Kawan-kawan semua ingat tak saya pernah post-up entri mengenai supplement kecantikan yang saya ambil sebelum-sebelum ini? Untuk kepastian bolehlah klik di SINI Haa....sekarang semuanya saya dah tak ambil lagi. Saya lebih concentrate pada pengambilan produk ini sekarang dan alhamdulillah so far saya rasakan kulit saya sedikit anjal dan bertenaga jika nak dibandingkan dengan kulit saya yang sebelum-sebelum ini.

Pengambilan kenalah teratur dan dengan disiplin ye.



Ester C (vitamin C untuk kulit)

Sebelum tu cubalah baca keterangan mengenai produk kesihatan seperti dibawah ini. Produk-produk ini boleh didapati di farmasi GNC sahaja.

Features

Each serving contains 1000mg of Vitamin C

Buffered/ non-irritating Ester-C® is a patented formula that is higher in Vitamin C retention time.

Remains active in the immune system for up to 24 hours (Based on a study showing that Ester-C® increases vitamin C levels in the body for up to 24 hours).

Liquid form for flexible dosage and immediate absorption for those who have difficulty in swallowing tablets.

Suitable for vegetarians and stomach-sensitive individuals.

Benefits

Antioxidant (neutralize free radicals): Provides antioxidant protection, thus helps the body resist free radical damage and common infections

Reduce the risks of disease and delay aging: Also helps delay degeneration disorders such as aging

Skin, blood and blood vessels: Supports iron absorption. Preserves and promote collagen quality for firm skin and healthy blood vessels

Bones and teeth: Essential for healthy bones and teeth

Ideal for those who are:

Stressful
Seldom consume fruits and vegetables
Easily fall sick such as getting cold and flu
Desire to reduce risks of all types of diseases such as cancer and desire to look young



Dan selain itu, pengambilan kenalah seimbang dengan pengambilan pil vitamin B-Complex.





So kepada kawan-kawan semua, peliharalah kecantikan anda semua bukan sahaja luaran malahan dalaman juga (chewah! maca duta produk kecantikan pulak!)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...